Heeft iemand ervaringen met deze pad en zo ja welke?Ik hoorde van iemand dat de maat Full voor een 17,5 inch zadel te groot was. Hoe is dit in de praktijk? Klopt dit?Ben heel benieuwd!Alvast bedankt!
Ik heb dit bontje voor onder het zadel. Ik heb volgens mij maat 'cob' of M.Ik vindt 'm perfect voor onder de zadels hier (17 en 17,5 inch).Ik denk dus dat de full idd te groot valt.onder (volgens mij) een ruime 17,5; http://i997.photobucket.com/albums/af10 ... ie/7-6.png
Dank je wel !Ik heb het idee dat dit bontje niet zoveel verkocht is, gezien de reacties !Op de foto ziet het er inderdaad goed uit.
Diesel_09 schreef:Dank je wel !Ik heb het idee dat dit bontje niet zoveel verkocht is, gezien de reacties !Op de foto ziet het er inderdaad goed uit. Nee zo'n idee heb ik ook, haha.Ik vind het wel een heel fijn bontje, niet van dat dikke, verstoppende bont, maar echt meer fijner en ademend.
Nee zo'n idee heb ik ook, haha.Ik vind het wel een heel fijn bontje, niet van dat dikke, verstoppende bont, maar echt meer fijner en ademend.