Hallo! Ik heb zaterdag mijn dekje laten borduren, heel erg mooi! Alleen ben ik vergeten te vragen of je een geborduurd dekje in de was kan doen. Dus wou ik vragen of dat kan. Groetjes en alvast bedankt!
kimroos
Geplaatst: 17-01-10 16:20
ik stop mijn geborduurde dekjes altijd gewoon in de wasmachine. zijn nog steeds mooi..
lovepalomina
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-10 19:17
kimroos schreef:
ik stop mijn geborduurde dekjes altijd gewoon in de wasmachine. zijn nog steeds mooi..
Geborduurde dekjes kun je volgens mij gewoon wassen, als hij goed is afgewerkt zou er niks mis moeten zijn. Er zijn zoveel dekjes die geborduurd zijn, dus ik denk dat die ook gewoon in de wasmachine worden gegooid.
Ja hoor die kan je wassen! Het stickels mag in principe niet uitlopen
Leonieke
Geplaatst: 22-01-10 11:53
Geen enkel probleem. Als het dekje geborduurd is, zijn de garen gewoon door de stof heen gestikt en kan er dus niets mee gebeuren. Net als alle andere stiksels in het dekje. Als er flock is gebruikt op dekjes/ dekens wil dat er na enige tijd wel eens af gaan, maar dat ligt ook aan de kwaliteit van het drukwerk.
shannonh123
Geplaatst: 23-02-10 16:55
volgens mij kun je ze gewoon in de was gooien hoor want het is er op genaaid dat gaat er egt niet zomaar af