Euroriding Diamant

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Appelsapje

Euroriding Diamant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 20:42

hallo iedereen! Ik krijg voor mijn verjaardag een nieuw zadel, namelijk de euroriding diamant.
Heeft iemand met dit zadel ervaring?
Zoja, Wat vindt je van het zadel in het algemeen, heeft hij een goede pasvorm is hij confortabel?

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 20:45

shaantjenr10 schreef:
hallo iedereen! Ik krijg voor mijn verjaardag een nieuw zadel, namelijk de euroriding diamant.
Heeft iemand met dit zadel ervaring?
Zoja, Wat vindt je van het zadel in het algemeen, heeft hij een goede pasvorm is hij confortabel?

Is het niet handiger om zelf een zadel uit te kiezen? Of een zadel wel of niet prettig is is per persoon verschillend.

aslo

Re: Euroriding Diamant

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 09:36

Tja, wat idd als je het zadel niet prettig vind zitten of het past niet op je paard?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 09:40

Ik neem aan dat ze dat zelf heeft voorgesteld? Maar nu ervaringen wilt horen.

Tja, een goede pasvorm is per paard toch verschillend, denk niet dat je daar antwoord op kan krijgen.

feya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 10:55

het heeft een best goede pasvorm, het past op veel ponys goed! ook vind ik het een heel fijn zadel, ik heb hem nu al 4 jaar en nog steeds helemaal goed.

kim18a

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 10:57

ik zou zeggen :D
probeer het zelf uit ;)

Appelsapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-10 11:01

Somebitch schreef:
Ik neem aan dat ze dat zelf heeft voorgesteld? Maar nu ervaringen wilt horen.

Tja, een goede pasvorm is per paard toch verschillend, denk niet dat je daar antwoord op kan krijgen.

Natuurlijk , Ik bedoel, er komt bij mijn verjaardag een zadelpasser langs en die brengt ook een euroriding diamant mee. Ik vindt zelf deze de mooiste die hij meeneemt dus vandaar dit topic. ;)

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:17

Sinds een paar maanden heb ik een Euroriding Diamant en ik moet zeggen dat ik er nu hartstikke blij mee ben.
Ik heb er nl. wel flink aan moeten wennen, met name aan de zit. Mijn vorige zadel was een VZH gericht op springen, je zit dan in een hele andere houding.
Persoonlijk vond ik met de Euroding Titan lekkerder zitten, alleen paste die totaal niet op mijn paard.

vencedor

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:19

ik heb mijn luxor versie ingeruild voor de goedkopere versie de diamant...Kan niks anders zeggen dan dat ik dat veel eerder had moeten doen. Heerlijk zadel.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 12:21

Ik rijd sinds 2007 op een Diamant, ik ben er nog steeds heel blij mee! Het zadel zit super, lekker zacht voor je billen en door de wrong zit je stevig in het zadel maar niet te gedwongen. Ook blijft het leer lang mooi, wel goed onderhouden natuurlijk. :) Ik heb voor de Diamant een Jade gehad, die was ook fijn maar een Diamant zit fijner. Ik heb ook de Titan II van een stalgenoot geleend toen mijn eigen zadel bij de zadelmaker lag. Die vind ik ook fijn zitten, alleen wel wat meer gedwongen.