dekje pimpen

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Mopjemop

dekje pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 17:39

hoi allemaal, ik zag van equest een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooi swarovski dekje (a 125 euri), best pittig qua euri's!!!! je hebt ze ook van een goedoper merk, weet even niet welke merk.

Maar mss kan ik hetz elf ook wel pimpen;-)
Nu vroeg ik mij of of er iemand hier op bokt zn dekje/chabrak heeft gepimpt en met welke steentjes kan je dat het beste doen? zou ook graag fotos zien, als die er zijn.....................

Silence

Re: dekje pimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 17:40

Mopjemop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-10 19:52

ja maar zoiets bedoel ik niet naame/patroon. Ik wil meer in bv 1 hoek allemaal losse steentjes. zie het dure dekje van equest.

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-10 22:02

Dat werkt op precies dezelfde manier ;)

Dit zijn geen vaste patronen, je kunt ze maken zoals je zelf wilt.

kimroos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-10 16:24

je kan altijd steentjes kopen bij zo'n doe het zelf standje op de markt..
Misschien gewoon met seconde lijm?? alleen dan wel uitkijken met wassen.

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 09:38

Hoi,
Heb er geen foto's van omdat ik dit zelf niet doe, maar bij mij in de buurt zijn 2 ruitersportzaken waar je gewoon van die "pimp"setjes kan kopen. Ook setjes met steentjes.
gr.

Persevero

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 12:51

Afbeelding
Afbeelding
voor meer info pb

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 12:55

Ik maak sinds kort gehele dekjes, omdat ik vaak niet het dekje vind met de xfactor, ik ga ze in de zomer weer gebruiken zodra het droger weer word, je kunt de gekste creatries gebruiken met de leukste stoffen,
Ik heb laats een paar gemaakyt en verkocht naar Frankrijk en Italie, en nog leuk verdient ook nog had er bieden bijgezet, had de kosten als minimaal bod en liep op tot dikke 50 euro winst, binnenkort maak ik weer nieuwe dan zal ik fotos plaatsen

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 13:07

Google eens op hotfix :) Dat zijn de steentjes die silence ook gebruikt denk ik.

Dat zijn steentjes met een lijmlaagje achterop, met verwarmen smelt de lijmlaag en daardoor bevestig je ze op bv. een dekje.

Je kunt ze stuk voor stuk aanbrengen met een hotfix applicator, maar er bestaan ook mogelijkheden met een soort van strijkfolie. Daarop maak je je ontwerp en dan vervolgens kun je het geheel in een keer opstrijken.

Als je met die steentjes een vormpje mee kan maken, kun je er ook een hoek van een dekje mee bedekken. Dat is gewoon een kwestie van hoe je ze zelf positioneert :)

Afbeelding
Afbeelding

romy_b

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-10 17:03

Hotfix is inderdaad erg leuk om te gebruiken hiervoor, op bokt werden ze ook verkocht, en anders via een site. Voor 30 euro had je geloof ik een setje met steentjes, met zo´n apparaat erbij.