Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maaikedewit schreef:Silence schreef:Wat is de reden dat je het wilt kopen?
omdat ik het erg mooi vind staan
[/quote]Silence schreef:Waarom moet je verzorgpaardje het dan persé accepteren?
Ik rij er ook mee, maar dat is om medische redenen. Maar paardje is er erg mee geholpen, laat zelfs zijn hoofd zakken als het op moet.
Maar als je paard het niet accepteerd, dan lekker zo laten.
Waarom tot iets dwingen wat onnodig is?
Citaat:Denk eens aan je paard in plaats van aan jezelf
maaikedewit schreef:Silence schreef:Wat is de reden dat je het wilt kopen?
omdat ik het erg mooi vind staan
[/quote]Horseware schreef:Citaat:Denk eens aan je paard in plaats van aan jezelf
Nounou, alleen om een oornetje...? Beetje overdreven reactie mijns inziens. In dat geval zou je er ook niet op moeten stappen/in een trailer vervoeren/deken opdoen/halster omdoen/manen trekken enz..
TS: gewoon proberen hoor. Ik heb nog geen paard gehad dat het niet accepteerde. Zeker na een paar keer zijn ze er wel aan gewend, misschien een enkele hoge uitzondering daargelaten.
)

Soy schreef:Ik zou het gewoon kopen. Mocht ie het niet accepteren kun je het hier op bokt altijd nog verkopen. Ik heb ook laatst een oornetje gekocht voor de sier. Alleen het was te groot. En mijn verzorgpony vond het eerst raar, maar toen ze het eenmaal op had was er niks aan de hand. Ik denk wel dat je je verzorgpony er eerst aan moet laten ruiken enz voor dat je het opdoet.