Kaptoom zelf maken?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

rii1993

Kaptoom zelf maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-10 18:15

heey,

ik wil graag een kaptoom kopen, maar echte goede zijn achterlijk duur! Kan je een kaptoom ook zelf maken? zo ja, heeft iemand tips?

Groetjes!

Anoniem

Re: Kaptoom zelf maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:44

het kan best denk ik. Maar waar wil je die van maken? want ik neem aan dat jij geen naaimachine heb waarmee je leer kan bewerken. en van stof lijkt mij niet echt fijn werken.

verder hoeven kaptoom's niet duur te zijn. Op MP kan je regelmatig goede vinden. en Paardentango @ bokt maakt zelf ook zeer mooie voor een goede prijs en geheel naar wens!

rii1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-10 17:51

Anoniem schreef:
het kan best denk ik. Maar waar wil je die van maken? want ik neem aan dat jij geen naaimachine heb waarmee je leer kan bewerken. en van stof lijkt mij niet echt fijn werken.

verder hoeven kaptoom's niet duur te zijn. Op MP kan je regelmatig goede vinden. en Paardentango @ bokt maakt zelf ook zeer mooie voor een goede prijs en geheel naar wens!

oh echt?! daar moet ik dan maar eens op gaan kijken. hoeveel vraagt zij er ongeveer voor?

Anoniem

Re: Kaptoom zelf maken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-10 17:54

ik geloof dat 70 euro de goedkoopste is die zij heeft. Maar geloof mij maar dat ze het geld zeer zeker waard zijn. Prachtig van kwaliteit!