Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
mang schreef:Beau_1 schreef:ehm. volgens mij gewoon een meetlint om je hoofd heen.
maar dat doe ik eigenlijk nooit. ik ga gewoon naar de winkel en pas.
want je hebt soms ook verschillen in de maten per merk.
okee, en waar op je hoofd moet je dan precies meten ?

) Girl In The Mirror schreef:Je kunt idd echt beter passen in de winkel; heb nu een cap van Global maat 53, maar ik paste bijvoorbeeld ook een Kavalkade cap in maat 55. Gewoon kijken welke cap het beste zit! Raad je sowieso aan meerdere modellen caps te passen en kijken welke het lekkerste zit. Ik ben ook een groot fan van online kopen maar caps pas ik toch echt wel in de winkel. Heb er gewoon een hoop gepast en toen uiteindelijk tot de conclusie gekomen welke het beste zat.

mang schreef:okee, ja de cap die is wil kost maar 50 euro en ik kan hem terugsturen. hier in de buurt zijn niet zoveel ruiterwinkels en bij de winkels die er zijn hebben ze alleen maar casco caps
Maarre, wat is er mis met een casco? Ik rij al jaaaaren met een Casco... LaDonna75 schreef:Veel caps zijn verstelbaar tussen een paar maten (54-59 bijvoorbeeld)Maarre, wat is er mis met een casco? Ik rij al jaaaaren met een Casco...