Ik heb sinds kort via internet een wintec dressuur zadel gekocht. Ik weet alleen niet welk type het is.. Weet iemand waar het beschreven staat? Het gaat om een kunstof (kunst leer) zadel met verstelbare boom. De beugels kunnen zowel onder de zweetbladen als er boven langs. Ik heb er nog geen foto van..
JA DAt `M!! Raar dat het niet ergens op gedrukt staat.. Hoe gaat het verwisselen van de boom? Ik heb gelezen dat het met een 500 alleen bij een zadelmaker kan en dat het maar 1x kan? Hebben jullie hier ervaring mee?
Ik kan de beschrijving niet meer vinden, dan probeer ik het wel zo Vooraan zit klittenband, dat trek je los, pak een schroeven draaier, haal de schroefjes eruit, boom eruit, andere boom erin, schroefjes erin, klaar.
No_No
Geplaatst door de TopicStarter: 25-01-10 09:48
Dat kan ik misschien zelf nog wel doen met mijn 2 linkerhanden Thanks!!
let wel op soms willen die schroefjes niet helemaal lekker. Het is dan geen goed idee om met een accuschroevendraaier aan de gang te gaan, dan krijg je ze na het vastzetten nooit meer los. Ik heb dat met mijn twee linkerhanden geprobeerd en moest vervolgens naar de zadelmaker om die pokkeschroefjes weer los te krijgen. Dus alleen maar met een gewone schroevendraaier aan de gang gaan.