Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

en daarna voor het volgende gebruik borstel ik hem even op met een plastic paardenborstel. Zo'n hele ouderwetse borstel met heel veel van die kleine tandjes (als je begrijpt wat ik bedoel
).
yildiz schreef:Ik heb mijn Mattes pad en singel al tig keren gewassen; wolwasmiddel op 30 graden en daarna hup in de droger (laagste stand). Ziet er nog altijd uit als nieuw en lekker zacht! Ik heb zelf het idee dat borstelen de pad meer beschadigd dan de wasmachine.
chery schreef:yildiz schreef:Ik heb mijn Mattes pad en singel al tig keren gewassen; wolwasmiddel op 30 graden en daarna hup in de droger (laagste stand). Ziet er nog altijd uit als nieuw en lekker zacht! Ik heb zelf het idee dat borstelen de pad meer beschadigd dan de wasmachine.
Passen deze pads in de wasmachine, of zitten er inlages in die je er uit kan halen?
yildiz schreef:Passen deze pads in de wasmachine, of zitten er inlages in die je er uit kan halen?
[/quote]