Wie heeft er tips voor en ervaring met volledig lederen peesbeschemers die groot vallen?
Mijn paard heeft namelijk schiefels aan één been waardoor gewone kunststoffen peesbeschemers niet lekker bij hem zitten. Daarnaast heb ik een niet al te klein paard dus moeten de beschermers al gauw een grote full zijn of een extra full.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen met diverse merken van beschermers die ook echt volledig leer zijn.
Hoi, je hebt van prestige leren beschermers met leer van buiten en leer van binnen. De paardenmaten zijn S,M,L. (ponymaten worden in cijfers weergegeven) Dus ruime keus, zeg maar. Ook schockemohle heeft volledig leren beschermers, maar dat is maar een maat full, en deze vallen gewoon vergelijkbaar met eskadron denk ik. Verder heb je Veredus nog, deze zijn alleen van leer aan de binnenkant. Wel in 3 maten s,m, en L. Waarbij M een kleine full is en L een grote full. De veredus heeft geen verdikkingen bij de pees aan de binnenkant. Prestige en de S hebben dat wel. Ervaringen met al deze 3 merken en vind ze alledrie van goede kwaliteit, daar is de prijs ook naar.
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb alledrie de beschermers er even bijgezocht. De veredus heb ik al in helemaal neopreen maar eigenlijk zijn die ook net aan de krappe kant daar wil ik evt nog een verlengd elastiek tussen zetten en ik ben bang dat de prestige dan ook net wat krap valt.
Weet je ook of deze met gespen zijn te verkrijgen?
Iemand enig idee waar die in Nederland te verkrijgen zijn. En op de site staat er: Leather open front jumping boots lined with soft leather with velcro.
betekent dit dat ze van binnen niet helemaal leer zijn?
swatch
Geplaatst: 28-12-09 15:02
lined with soft leather = binnenkant voorzien van zacht leer with velcro = met klittenband Ze zijn te bestellen bij een winkel die ook prestige spullen verkoopt. (maar ze zijn wel aan de prijs hoor, meen 125,-) Volgens mij maar weinig winkels die ze op voorraad hebben. Wel dat model met rubber aan de binnenkant, maar die wil je niet...