Waarom? Het is een vraag naar aanleiding van het Wiki artikel.
HorseTopShop
Geplaatst: 28-12-09 10:21
Dit forum is bedoeld voor alle vragen over de Bokt Wiki. Je kunt vragen stellen over aanpassingen aan artikelen in de Bokt Wiki, een onderwerp voor een artikel voordragen of een zelfgeschreven artikel plaatsen voor opmerkingen of plaatsing in de Bokt Wiki. [WZ] Welkom op WikiZaken!
Meestal maak ik het alleen schoon met zadelzeep en maar heel af en toe vet ik het in. Als ik regelmatig rijd, dan maak ik het zo'n 1 keer per week schoon (hoofdstel, zadel minder vaak) , alleen het sperriempje trek ik wat vaker een sponsje langs.
Koper
Geplaatst: 28-12-09 13:24
Tip: gebruik de zoekfunctie Er zijn de afgelopen maanden een stuk of 3 topics geopend over leeronderhoud
AnnetB
Geplaatst door de TopicStarter: 28-12-09 17:09
hestejente schreef:
Tip: gebruik de zoekfunctie Er zijn de afgelopen maanden een stuk of 3 topics geopend over leeronderhoud
Ik heb dit topic geopend zodat het wiki onderwerp kon worden aangevuld. Ik zocht namelijk mijn antwoord in het Wiki en kon het daar niet vinden. Ik heb in dit topic al eerder een post geplaatst met hetzelfde maar die is op wonderbaarlijke wijze verdwenen en mijn topic is verplaatst.
Als hier al zoveel topics over zijn kan het beter in het Wiki gezet worden dan hoeft niet steeds iedereen er een topic over te openen.
Koper
Geplaatst: 28-12-09 17:11
Waarom moet het in de wiki, er is niet EEN manier om je harnachement te onderhouden. Iedereen heeft z'n eigen manier, daar zijn dus al talloze topics over.