Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Macho_C schreef:ja ik wil ook snel terug gaan indderdaad, maar ben bang dat het dan mijn schuld gaat zijn ?
aangezien zij zij dat het goed lag ect ect?
Mjay schreef:proberen kan altijd... als het zadel niet stuk is dan kan er misschien gewoon en andere boom in? misschein is er iets mis gegaan met die cair kussens (daar zit lucht in toch? zou sowieso bang zijn dat dat stuk zou gaan) gewoon vriendelijk uitleggen en volgens mij heb je wel een lange fabrieks garantie... maar daar moet je dan wel dat garantie bewijsje voor hebben het kan natuurlijk ook dat jou paard door het meer trainen etc zo veel veranderd is dat het daardoor raar ligt?
net weer een paar dagen mee bezig ! Mjay schreef:proberen kan altijd... als het zadel niet stuk is dan kan er misschien gewoon en andere boom in? misschein is er iets mis gegaan met die cair kussens (daar zit lucht in toch? zou sowieso bang zijn dat dat stuk zou gaan) gewoon vriendelijk uitleggen en volgens mij heb je wel een lange fabrieks garantie... maar daar moet je dan wel dat garantie bewijsje voor hebben het kan natuurlijk ook dat jou paard door het meer trainen etc zo veel veranderd is dat het daardoor raar ligt?

Macho_C schreef:ja ik wil ook snel terug gaan indderdaad, maar ben bang dat het dan mijn schuld gaat zijn ?
aangezien zij zij dat het goed lag ect ect?
pmarena schreef:Blijft een raar verhaal : een XL is te smal , maar een (veel smallere) M is wel breed genoeg
Ergens klopt er iets niet , maargoed , wel fijn als het nu opgelost is , daar gaat het maar om