Al geruime tijd ben ik op zoek naar hét S&T hoofdstel voor mijn paard.
Ik heb al diverse mooie hoofdstellen gezien, maar er is altijd wel iets dat ik niet mooi vind.
Nu hoorde ik dat je bij Schockemöhle de mogelijkheid hebt om je hoofdstel zelf samen te kunnen stellen? Klopt dit? En zo ja hoe werkt dit en wat zal dit ongeveer gaan kosten? Mijn maximumprijs is ongeveer 200 euro.
Heb al wel de Schockemöhle Brisbane op het oog, maar zou graag de neusriem wat breder willen
: http://www.schockemoehle.net/shop/product_info.php?cPath=179_90_91&products_id=4350
Misschien dat jullie mij kunnen helpen? Zou je bijvoorbeeld de Brisbane kunnen bestellen, maar er dan direct al een andere neusriem bij kunnen laten doen? Ik heb eigenlijk geen zin om voor een hoofdstel 200 euro te betalen om er vervolgens een andere neusriem bij te moeten kopen.

Oh trouwens mijn eisen aan het hoofdstel: Een brede (liefst zwart) onderlegde neusriem van minimaal 4cm. breed en de frontriem moet "hangen" (wel van leer, geen ketting). Het hoofdstel mag niet te lomp zijn, dus vrij kleine gespen etc., kleur van het hoofdstel moet zwart zijn.
Alvast bedankt en fijne feestdagen!
Simone