Schockemöhle S&T hoofdstel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

duodenum

Schockemöhle S&T hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 14:15

Beste bokkers,

Al geruime tijd ben ik op zoek naar hét S&T hoofdstel voor mijn paard.
Ik heb al diverse mooie hoofdstellen gezien, maar er is altijd wel iets dat ik niet mooi vind.

Nu hoorde ik dat je bij Schockemöhle de mogelijkheid hebt om je hoofdstel zelf samen te kunnen stellen? Klopt dit? En zo ja hoe werkt dit en wat zal dit ongeveer gaan kosten? Mijn maximumprijs is ongeveer 200 euro.

Heb al wel de Schockemöhle Brisbane op het oog, maar zou graag de neusriem wat breder willen :o :
http://www.schockemoehle.net/shop/product_info.php?cPath=179_90_91&products_id=4350

Misschien dat jullie mij kunnen helpen? Zou je bijvoorbeeld de Brisbane kunnen bestellen, maar er dan direct al een andere neusriem bij kunnen laten doen? Ik heb eigenlijk geen zin om voor een hoofdstel 200 euro te betalen om er vervolgens een andere neusriem bij te moeten kopen. :o

Oh trouwens mijn eisen aan het hoofdstel: Een brede (liefst zwart) onderlegde neusriem van minimaal 4cm. breed en de frontriem moet "hangen" (wel van leer, geen ketting). Het hoofdstel mag niet te lomp zijn, dus vrij kleine gespen etc., kleur van het hoofdstel moet zwart zijn.

Alvast bedankt en fijne feestdagen!
Simone

Helma_Amber

Re: Schockemöhle S&T hoofdstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 15:31

Ik weet wel dat je bij Dobert zelf je hoofdstel samen kan stellen. Schockemohle weet ik niet. Misschien dat je eens bij Divoza kan informeren? Zij verkopen ook Schokemohle en zouden misschien aan de leverancier kunnen vragen. De Brisbane is wel mooi inderdaad ;)

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 15:34

Ah dit klinkt al iig goed, niet iemand die op zoek is voor een s&t voor zn shet... (was in een vorig topic waar ik ook helma tegen kwam)
zou idd gewoon eens bellen naar divoza of op de website kijken

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-09 21:20

Helma_Amber schreef:
Ik weet wel dat je bij Dobert zelf je hoofdstel samen kan stellen. Schockemohle weet ik niet. Misschien dat je eens bij Divoza kan informeren? Zij verkopen ook Schokemohle en zouden misschien aan de leverancier kunnen vragen. De Brisbane is wel mooi inderdaad ;)

Heb je misschien een indicatie van wat het bij Dobert kost?

sammie18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-09 21:35

Bij Schokemohle kan dit voor de trens hoofdstellen wel, dus ik neem aan dat dat dan ook voor een S&T kan, niet alle ruitersportzaken weten dit en willen hieraan helpen, bij divoza zeiden ze dat weten we niet en bij een ander hier in arnhem kon het wel, kun je alles kiezen. Ik weet niet hoe duur het is, het standaard S&T staat op de site van de divoza, ik denk dat als je een standaard hoofdtsel houd dat je rond die prijs uitkomt, een hele dure frontriem merk je natuurlijk in de prijs.

Helma_Amber

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-09 13:29

wiseguy15 schreef:
Helma_Amber schreef:

Heb je misschien een indicatie van wat het bij Dobert kost?

Ik durf het niet te zeggen eerlijk gezegd. Dobert is relatief duur, ik denk dat je wel rond de 200 euro komt te zitten.
Ik weet dat je in Nederland via www.drunensruiterhuis.nl Dobert hoofdstellen samen kan stellen. Ik denk dat je voor een prijsopgave het beste even contact met ze op kan nemen.
De kwaliteit van Dobert en Schockemohle is volgens mij wel vergelijkbaar, maar bij Dobert heb je meerdere manieren om samen te stellen. Op www.doebert.com kun je zien wat allemaal mogelijk is qua combineren.

duodenum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-09 22:57

sammie18 schreef:
Bij Schokemohle kan dit voor de trens hoofdstellen wel, dus ik neem aan dat dat dan ook voor een S&T kan, niet alle ruitersportzaken weten dit en willen hieraan helpen, bij divoza zeiden ze dat weten we niet en bij een ander hier in arnhem kon het wel, kun je alles kiezen. Ik weet niet hoe duur het is, het standaard S&T staat op de site van de divoza, ik denk dat als je een standaard hoofdtsel houd dat je rond die prijs uitkomt, een hele dure frontriem merk je natuurlijk in de prijs.

Oké bedankt, ik zal hier in de buurt eens rond gaan vragen in de ruitersportzaken. ;)