Heb je de zoekfunctie al gebruikt dan kom je ook bij verschillende topics met voorbeelden en gebruikersoordelen .
Als je een bidon houder koopt let er wel op dat de bidon er dan niet los ingaat er moet wel een stip / klitteband of iets zitten om hem vast te zetten want die liggen er zomaar uit .
Kijk even op mijn site, ik ben ook weer aan het werk: http://dabo-design.mine.nu Vooral de voortassen zijn super handig, en echt niet groot (die maak ik in 2 maten)
_enjoykeuh_
Geplaatst: 29-12-09 20:46
BR zadeltassen zijn namelijk nog grote en zeer stevig. elke seizoen komen er wel nieuwe kleuren uit. zelf heb ik er ook 1 en moet wel zeggen ik ben er blij van
Als er alleen een pakje brood en een flesje water in moet kan je ook kijken naar een dekje met zakken erop. Let wel op dat je het gewicht zo gelijk mogelijk verdeelt, ongelijke belasting is vermoeiend.
devine
Geplaatst: 02-01-10 10:08
Met de Epervierdaagse heb ik destijds een zadeltas van Eskadron geleend van iemand en dat was een zeer fijne tas. Deze bind je voor het zadel klapperd niet en je kan er drinken een appel en je mob. en dergelijke allemaal in kwijt ideaal ding!
Wel zijn ze zeer prijzig en weet zo niet waar je ze kan kopen.