Maat pony heb ik wel kunnen vinden, maar niet kleiner.
Als je de reden wilt weten waarom ik dit vraag, is dat ik het me gewoon af vroeg omdat er toch ook shetlanders/ kleine pony's op hoog (dressuur) niveau rijden?
Alvast bedankt voor je reactie!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
alleen had ik de bitjes niet kunnen vinden.
ben nieuwschierig 

stef schreef:je mag vanaf Z2 (uit mn hoofd) met s&t rijden, en aangezien je paard 1.60 moet zijn om Z2 te rijden, heb je dus niks aan een s&t voor een shet

] is een stang erin proppen en tadaa je hebt een mooi [ahum] lopend paard.. Néé dat bedoel ik dus niet! Ik leg het misschien onduidelijk uit..stef schreef:je mag vanaf Z2 (uit mn hoofd) met s&t rijden, en aangezien je paard 1.60 moet zijn om Z2 te rijden, heb je dus niks aan een s&t voor een shet
Cyruss_ schreef:Hmm ik vind idd dat een s&t niet echt bij een shetje hoort. Je moet zeer voorzichtig zijn en weten wat en waarom je zown bit gebruikt.
Zeker om het voor de lol of het staat mooi uit te proberen, kan ik alleen maar op zeggen niet doen. Das echt hartstikke zielig.
Zorg eerst dat je shet ook netjes loopt met een gewoon bitje voor dat je er een heel werktuig in hangt.
Succes.
ZusJacobs schreef:Cyruss_ schreef:Hmm ik vind idd dat een s&t niet echt bij een shetje hoort. Je moet zeer voorzichtig zijn en weten wat en waarom je zown bit gebruikt.
Zeker om het voor de lol of het staat mooi uit te proberen, kan ik alleen maar op zeggen niet doen. Das echt hartstikke zielig.
Zorg eerst dat je shet ook netjes loopt met een gewoon bitje voor dat je er een heel werktuig in hangt.
Succes.
Zown bit?
Daarbij het bit is zo fijn als de ruiter zijn hand..
Helaas, net nu ik de link nodig heb kan ik hem niet vinden.. Ik blijf er naar zoeken en als ik hem heb zet ik hem in dit topic, als mensen weten welke ik bedoel a.u.b zet hem hier neer! Alvast bedankt.