Ophaaltrens met rondgenaaid hoofdstel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Brembos

Ophaaltrens met rondgenaaid hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 22:52

Hallo iedereen,
Ik heb laatst het rondgenaaide hoofdstel van harry's horse gekocht en ben hier meer dan tevreden mee. Het zit echt heel mooi en het leer is heerlijk zacht. Nu rijd ik mijn paard echter met springen en horseball met een ophaaltrens waar dus van die aparte bakstukken bij horen. De bakstukken van het HH hoodstel komen tussen de oren van het paard bij elkaar, en de bakstukken van de ophaaltrens kan ik hier dus niet aan vast maken. Ik heb al bij andere hoofdstellen gekeken of ik een onderdeel kan verwisselen maar bij normale hoofdstellen zitten de bakstukken samen met de keelriem vast aan het kopstuk. Deze kan ik dus niet verwisselen met de 'bakstukken' van mijn HH hoofstel. Dus nu is mijn vraag of jullie misschien een oplossing weten waarmee ik met mijn fijne HH hoofdstel kan blijven rijden met mijn bakstukken van de ophaaltrens.
Alvast bedankt!

Casarell

Re: Ophaaltrens met rondgenaaid hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-09 23:00

Het enige wat ik me momenteel kan bedenken is een losse sperriem kopen, de gesp eraf knippen en aan beide kanten gaatjes erin prikken waar je bakstukken vast komen te zitten..

Ik denk niet dat er iets voor is nl..

Brembos

Re: Ophaaltrens met rondgenaaid hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-09 23:03

Bedankt, slim had ik nog niet aan gedacht!