Eric thomas zadels

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

stefanievdb

Eric thomas zadels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 15:59

hey iedereen,

ik heb nu een bates en een wintec springzadel, maar ik tiwjfel erover om de wintec weg te doen voor een Eric thomas. Zou ik dit doen of gewoon de wintec houden? Dit zijn de modellen waarover ik twijfel:

*fonttainbleauAfbeelding

*saumurAfbeelding

*GuépardAfbeelding

*LuganoAfbeelding

Ik vind de Guépard en de fontainleau persoonlijk het mooist en jullie. Zijn deze zadels ook goed?

groetjes
Laatst bijgewerkt door stefanievdb op 20-12-09 16:27, in het totaal 1 keer bewerkt

mistid

Re: Eric thomas

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 16:02

Ik vind de Guépard het mooist, maar je moet degene doen die jij het fijnste vind zitten, daar draait het om (en dat hij natuurlijk ook past, maar dat is voor de hand liggend). Dit zijn lederen zadels? Die vind ik over het algemeen fijner dan kunststof (neem aan dat je wintec van kunststof is)

stefanievdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-09 16:03

mistid schreef:
Ik vind de Guépard het mooist, maar je moet degene doen die jij het fijnste vind zitten, daar draait het om (en dat hij natuurlijk ook past, maar dat is voor de hand liggend). Dit zijn lederen zadels? Die vind ik over het algemeen fijner dan kunststof (neem aan dat je wintec van kunststof is)

ja dit zijn lederen zadels en mijn wintec is kunststof, maar de eric thomas verkopen ze ook in decathlon en daar ben ik niet zo fan van. Je kan ze ook ergens anders kopen zoals in de speciaalzaak.

NiNM

Re: Eric thomas zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:34

ET. zijn het zelfde als de KnightRider zadels, zelfde model, pasvorm, kwaliteit.

Ik heb ze allebij gehad en ben blij dat ik er weer vanaf ben maar dat is een persoonlijk iets ;)
Kan best dat het op jou paard goed ligt gewoon laten passen en probeeren ;)

Cadanzax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 10:36

Als het dezelfde kwaliteit is als knight rider weet ik al genoeg :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:01

De bomen vallen nogal smal. Dit betekent dat ze vaak niet passen.

stefanievdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 14:21

germie schreef:
De bomen vallen nogal smal. Dit betekent dat ze vaak niet passen.

en vind je de kwaliteit goed?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 14:32

De kussens zijn niet op de vullen of aan te passen, want ze zijn gevuld met een latex.
Ik vond de zadels op zich goed in elkaar zitten, maar ze passen gewoon niet op een standaard kwpn-er, te smal. En bomen aanpassen moet je nooit willen.

stefanievdb

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-09 16:17

Heeft er iemand nog ervaringen?

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 16:03

Ik heb een Knight Rider spy springzadel voor mijn vrij smalle Zangersheide ruin. Het bevalt prima. Zit erg lekker en ligt goed op mijn paard. Het leer blijft vooralsnog na 8 maanden gebruik mooi.

diesel84

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-09 16:52

NiNM schreef:
ET. zijn het zelfde als de KnightRider zadels, zelfde model, pasvorm, kwaliteit.

Ik heb ze allebij gehad en ben blij dat ik er weer vanaf ben maar dat is een persoonlijk iets ;)
Kan best dat het op jou paard goed ligt gewoon laten passen en probeeren ;)

Ik heb ook een Knightrider gehad , nog steeds maar gebruik hem niet wegens paardloosheid ,
en die zat toch wel lekker .

Deze zadels vind ik wel mooi maar je moet inderdaad kijken welke lekker zit en welke er goed past op je paard .