Ja, ik heb dinsdag wedstrijd, en het zou wel leuk zijn als mijn witte dekje ook wit is, ipv. wit met bruine vegen er op Heeft iemand een idee hoe ik hem góed wit krijg?
ossegalzeep kan je in blok en stift krijgen ff strepen mee insmeren even in laten trekken en dan in wasmachien wat vanish erbij en wassen op 30-40grade
of in de steradent leggen! steradent is een tablet voor je kunst gebit!! groetjes!!
zorajee
Geplaatst: 18-12-09 20:51
vlekken in strijken met afwasmiddel op citroen bassis minim 30 min laten weken , wassen inmachine met schep vanisch en flinke schep vitrage-wit succes
hyppolyte
Geplaatst: 18-12-09 20:52
Vanish oxi action white (de vloeibare versie), maakt het echt weer überwhite . Weet niet hoe vies het dekje is, maar misschien zul je 2 keer moeten wassen. Eerst de strepen even met dat spul insmeren en dan wassen (ook nog een bolletje in de wasmachine doen).
Piekosjj
Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-09 20:53
Oke, dankjullie wel M'n moeder zegt dat we nog wel zo'n ossegalzeep hebben liggen
Ik heb ook gehoord dat zo'n tablet waarmee je je kunstgebit schoonmaakt heel goed wit maakt. Had mijn vader toevallig laatst gehoord. Schijnt erg goed te werken!