Ben zelf intensief aan het rijden en heb savond's steeds pijn in mijn lies streek als ik van de bank op sta enz!! Ik zelf heb het idee dat een regulier reining zadel iets te breed is voor mij
Ik zou graag ervaringen horen. Bedankt vast.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
passen prima op dit zadel
DWSS schreef:Rij nu zelf op een Bob's Avila die ik sinds een maand heb en ben dus bang dat idd de seat wat te breed is voor mij! En net wat DD zegt heeft dit zadel ook een soft seat en dat zit natuurlijk verder geweldig maar de breedte maakt dat ik dus last krijg na het rijden. Niet tijdens het rijden. Ben erg benieuwd naar die lady reiner van Bob'syep , ik rijd met een Bob's ladyreiner , zit zeer fijn maar ook zelfde verhaal als hierboven , de mannen rijden er niet graag mee.
Maar ik denk dat de breedte van het zitvlak van merk en model nogal verschilt , heb pas een nieuwe bob's all dunning cowhorse gekocht waar ik ook " het gevoel van thuiskomen " op had , terwijl ik dat op andere modellen van hen niet had.
Heb vroeger een westwood met gel zitting gehad ( één van de eerste modellen ) en vond ik ook een zeer fijn zadel met een niet te brede zit.
hahaha