Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

IloveAlfriee schreef:@ikke129
over die winterdeken moet ik nog even nadenken, misschien is dat ook een oplossing. Maar dan maakt hij ook geen wintervacht. Is die fleece voor onderweg dan wel voldoende?
IloveAlfriee schreef:zoals het nu op het moment is, heb ik 's avonds les. 's Nachts staan ze op stal. Dus wat dat betreft kan hij zijn deken langer op houden.
ik zal even kijken naar een hh deken. zoals het nu lijkt word het een baseline deken met hals. Kennen jullie die ? Bij de divoza vandaagn.

) IloveAlfriee schreef:zoals het nu op het moment is, heb ik 's avonds les. 's Nachts staan ze op stal. Dus wat dat betreft kan hij zijn deken langer op houden.
ik zal even kijken naar een hh deken. zoals het nu lijkt word het een baseline deken met hals. Kennen jullie die ? Bij de divoza vandaagn.

heb der een zweet deken met hals van,. die neemt echt onwijs goed het zweet op 
ook de winterdekens IloveAlfriee schreef:Ik begrijp dat de wollen dekens heel goed zijn, maar ook meer voor de winter. Eigenlijk is het niet de bedoeling dat ik twee dekens krijg.
Ik heb ook nog een zomerdeken liggen. Als ik een gewone fleece op doe met daar over heen een dunne zomerdeken. Dat kan toch ook wel?