Eurostar multistripe wassen...

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

orion1996

Eurostar multistripe wassen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-09 21:13

Hoop dat het hier goed staat.

Ik heb een Eurostar multistripe dekje. Super ding, maar als die uit de wasmachine komt zit er altijd een gore vettige laag donkergrijs spul op.

Wasmiddel voor wol, poeder en vloeibaar doen allemaal hetzelfde. Dekje wordt op programma intensieve vlekken gedaan met extra water, maar is altijd goor na het wassen. Het spul zit ook alleen op de suede achtige kant, niet op de onderkant. Je kan het er met je vinger vanaf krabben, dan blijft er een vlek achter die je eraf kan borstelen. Echt schoon wordt die dus nooit.

Weet iemand wat dit is en vooral, hoe kan ik hem het beste wassen?

Eshh

Re: Eurostar multistripe wassen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 09:49

Ik was mijne ook altijd met vloeibaar wasmiddel, maar heb hier geen last van.
Ik 'vouw' hem altijd op met de suede kant naar binnen, misschien dat dat helpt?

succes!

Gentle_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 09:53

ik heb daar eerlijk gezegt nog nooit last van gehad en ik was hem gewoon met normaal wasmiddel voor gekleurde was (van ariel)
en ik vouw hem (geloof ik) ook altijd met suede kant naar binnen..

kiolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 09:55

Ik doe altijd het lange programma wassen op dertig graden met gewoon wasmiddel ( met veel wasmiddel want je dekje is smerig ga ik van uit ) voor de bonte was en was dan op 30 graden. Ik doe zelf de peesbeschermers er bij in. En schoon is je was... op een paar haren na.

Succes,

Oja ik doe 1 dekje per was anders krijg ik het ook niet schoon.

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-09 10:26

Daar heb ik ook weleens last van, zowel bij Anky pads als bij Eurostar pads.
Bij mij komt het als ik er veel mee gereden heb, dan krijgt mijn wasmachine blijkbaar niet alle viezigheid eruit en blijft het op de suède-achtige stof plakken. Als ik de pad eerder in de wasmachine stop, heb ik er geen last van. Het wasmiddel maakt niet uit, als het dekje veel gebruikt is, blijft hij bij mij vies hihi. :o

orion1996

Re: Eurostar multistripe wassen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-09 10:45

Dan gaan we hem minder vies maken vanaf nu :D en met de suede kant binnen wassen. Hopen dat het werkt.. Bedankt voor de adviezen