Momenteel zit ik met een gebroken stuitje thuis en mag ik voorlopig niet rijden. Echter, als de tijd weer gekomen is dat dat wel mag zal ik dit stapje voor stapje moeten opbouwen.
Daarvoor ben ik aan het kijken of ik een gelpad kan vinden voor OP het zadel om de zit wat zachter te maken.
Ik ben verschillende webshops gaan bekijken, maar ik vind ze eigenlijk alleen voor onder het zadel.
Weet iemand van jullie adressen waar je ze wel voor OP het zadel kunt krijgen?
Alvast bedankt, ik zou er erg mee geholpen zijn.
doom
Geplaatst: 12-12-09 09:51
Een vriendin van mij die had haar stuitje zwaar gekneusd. Zij heeft toen zo'n dik lamsbontje voor op het zadel gekocht.. dit was haar ook erg bevallen!! Misschien zou je daar anders naar kunnen kijken?
Dank je. Ik zoek nog even een beetje verder. Misschien kan ik er nog ergens een goedkopere of 2e hands op de kop tikken aangezien het toch maar voor tijdelijk is. Maar anders kom ik zeker bij je terug.
countrysuus
Geplaatst: 12-12-09 11:42
marenmar85 heeft er een te koop op het eenmaal andermaal gedeelte.
Silence
Ik heb veel met die zwarte gelpad gereden die hier ook getoont wordt, maar ik denk dat je dan beter voor een bontje kunt gaan. Hij 'werkt' wel heel goed en hij zit ook erg lekker maar ik denk dat een bontje in dit geval beter helpt omdat dat nóg weer zachter en comfortabeler zit .
Silence