ik heb de zoekfunctie al een paar keer gebruikt maar kan niet echt hele goede topics vinden. en ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik zoek een zadelmaker die aan huis 2ehands zadels verkoopt en past. ik wil geen prutser maar echt iemand die én kijkt hoe het zadel ligt én kijkt hoe ik in het zadel zit. iemand websites van goede zadelpassers?
in de omgeving Gorinchem/ Geldermalsen/ Rotterdam (of de zadelmaker moet het hele land door willen reizen)
Ik heb wel wat nummers voor je, John Kool en Godfried (die ook de zadels van Anky doet, maar geen Ankyprijzen berekend ) Ze komen beiden aan huis en zijn beiden erg goed Ik pb je even voor hun nummers
Ik heb goede ervaringen met herman van countrymill. Hij komt ook aan huis maar hoe ver hij gaat weet ik niet. Hij heeft iig een heleberg 2e hands zadels liggen. En kwa passen is hij erg profesioneel!
Ik heb goede ervaringen met Patrick van de Ruitershop in Harmelen. Hij heeft ook tweedehands, ik heb een nieuwe bij hem gekocht, maar tweedehands doet hij ook.
Godfried zoek ik dus ook het telefoonnummer van, mag via pb
nannyrana7
Geplaatst: 12-12-09 21:19
nou heb zelf woensdag de zadelmaker van horse totaal langs gehad en deze heeft een hele boel 2de hands en nieuwe zadels voor een leuke prijs en hij heeft mij ook vertel door het hele land heen te gaan . hij neemt ruim de tijd om alles te passen en te meten en vuld zo nodig het zadel nog op ook. ik ben zeer tevreden zijn site is www.horsetotaal.nl
En ik weer met John gewoon even kijken op internet denk ik, er zijn diverse goede zadelmakers die ook met 2e hands zadels aan huis komen passen. Je betaalt wel extra voor de service maar het is het waard.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar een goede zadelmaker.. Hebben jullie ervaring met zadelmakerij Willems? (www.zadelmakerijwillems.nl) Die zit redelijk dicht bij mij in de buurt..
John kool heeft er voor gezorgt dat mijn pony rug klachten heeft.... Niet echt een aanrader dus...
Ik heb nu voor het eerst de countrymill laten komen. Ik ben heel erg tevreden over de serves.
Ze zijn vrijdag geweest. De boom van mijn zadel moet verbreed worden. Ik heb gewoon een leenzadel meegekregen wat goed past. Ik ben dus heel erg tevreden over den serves. Maar verder moet ik nog even de pas serves afwachten...