Mijn paard tikt zichzelf aan een klein stukje boven de peesbeschermer aan de binnenkant van zijn knie. Ik ben op zoek naar peesbescherms die nog een stukje omhoog gaan aan de binnenkant van de knieen. Ik heb op een concours een keer iemand gezien die dat had. Volgens mij was dat een gewone peesbeschermer met daaraan een kogelberschermer vast gemaakt maar dan op zn kop. Alleen het stuk dat de kogel beschermt, dus de 'flappen' om de peebeschermers dicht te maken eraf gehaald. (weet dat het een beetje ingewikkeld klinkt) Ik ben opzoek naar iemand, een winkel of een zadelmaker die dat soort dingen kan maken..
Ik weet dat er ook kniebeschermers bestaan maar ik ben echt opzoek naar wat ik hier boven heb uitgelegd!
Bedoel je misschien peesbeschermers die dat dravers aanhebben? In draverswinkels zul je die wel vinden alleen zijn ze best duur .. Anders even googlen en dan vind je online site waar ze die verkopen
An1985
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-09 13:55
Ik kom op geen 1 site als ik google bij peesbeschermers voor dravers
Ik denk dat er geen peesbeschermers zijn die vanuit een gewone peesbeschermer nog wat hoger loopt om de voorknie te beschermen. Aangezien het paard dan beperking in zijn beweging zal krijgen.
An1985
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-09 15:38
Het gaan niet om de voor knie maar de binnenkant van de knie en als het daar wat hoger is dan beperkt het het paard niet in zijn beweging..
zandvangers
Geplaatst: 12-12-09 15:58
.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 24-06-22 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt
An1985
Geplaatst door de TopicStarter: 12-12-09 17:09
ik ben dus inderdaad op zoek naar een zadelmaker die dat kan doen... ik heb het dus een keer gezien op een wedstrijd die waren volgens mij zelf gemaakt maar kon het toen niet vragen omdat het mijn beurt was. en de pees/knie beschermers die op google staan dat gaat over de voorkant van de knie maar ik heb juist aan de binnenkant van de knie nodig!! pff!!
zandvangers
Geplaatst: 12-12-09 17:22
,
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 24-06-22 09:47, in het totaal 1 keer bewerkt