QHP pad VS anky pad

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

QHP pad VS anky pad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 08:36

Hebben de QHP pads dezelfde binnenkant als de Anky pads? Dit vraag ik om dat met de anky pad niet glijdt over het zweet en dat heb ik met andere pads wel. Maar de Anky pad is duurder en de stof en de kleuren van QHP vind ik net zo mooi. Dus als dat stugge en toch zachte materiaal ook onder de QHP pad wordt gebruikt, is de keuze makkelijk.... :P

_Marianne

Re: QHP pad VS anky pad

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 08:38

Of het echt exact hetzelfde is weet ik niet, maar wel zo goed als. Evenals PK pads :)

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-09 15:28

_Marianne schreef:
Of het echt exact hetzelfde is weet ik niet, maar wel zo goed als. Evenals PK pads :)

Dat weet ik ook niet. Maar ik vind QHP wel een betere pasvorm hebben dan de ANKY's, ze liggen beter onder mijn zadel.

[edit] En ze zijn krimpbestendig, zowel QHP als HH. Ze hebben een wasbeurt van 90°C overleeft en zijn niet gekrompen :') Ik dacht dat ik hem op kort programma had staan wat een half uur duurt met 30°C :oo Ik heel verbaasd kijken waarom hij na 3 kwartier nog niet klaar was en toen was hij net een centrifugeren toen zag ik dat het 90°C was :oo Ze zijn nu wel over de top schoon, maar ik durf het niet voor een tweede keer :')