Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Die liggen net onder de 1000 euro met alles erbij, en zijn kwalitatief prima voor die prijs.
Zie de sticky
Zoefff schreef:Als je eventueel ook met een boom zoekt zou ik eens naar Country Mill in Nijkerk gaan. Hij heeft veel cursusen in Amerika gevolgd en komt ook aan huis passen met nieuwe en 2e hands zadels.
Succes
Zoefff schreef:Ik heb zelf 1 boomloze bij Country mill zien liggen (heb mijn western zadel ingeruild en wilde een boomloos) maar ze wister en toen zelf nog weinig vanaf, ze wilde het assortiment wel uitbreiden. Hij had toen een FRA en een 2e hands Barefoot liggen (ongeveer 2 maanden terug).
Maar mijn westernzadel heb ik daar gekocht en was ik erg tevreden of de service!
meissielief schreef:Country Mill heeft de Freemax (boomloos) en komt passen.
Kaspar schreef:Zoefff schreef:Als je eventueel ook met een boom zoekt zou ik eens naar Country Mill in Nijkerk gaan. Hij heeft veel cursusen in Amerika gevolgd en komt ook aan huis passen met nieuwe en 2e hands zadels.
Succes
Die verkoopt ook boomloos hoor.
Hij zou bij mij komen passen, maar wegens te kort aan personeel is de afspraak geannuleerd jammer genoeg
mirella75 schreef:Zoefff schreef:Ik heb zelf 1 boomloze bij Country mill zien liggen (heb mijn western zadel ingeruild en wilde een boomloos) maar ze wister en toen zelf nog weinig vanaf, ze wilde het assortiment wel uitbreiden. Hij had toen een FRA en een 2e hands Barefoot liggen (ongeveer 2 maanden terug).
Maar mijn westernzadel heb ik daar gekocht en was ik erg tevreden of de service!
Vorige week lag er ook een tweedehandse Bob Marshall, en hij heeft meer boomloos zadels liggen van het merk FRA maar dat waren geen westernzadels.