Wat is de nieuwprijs van het zadel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

EnelyaT

Wat is de nieuwprijs van het zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 20:53

Mijn zadel is gestolen, en nu moet ik voor de verzekering een nieuwprijs van mijn zadel opgeven.
Maar ik heb het zadel tweedehands particulier gekocht, waardoor ik dus de nieuwprijs niet weet.
Ik weet wel het merk (France Premiere) maar het líjkt nog niet eens op de zadels die ik onder die naam vind.
Het lijkt nog het meest op een Kieffer Wien Pro..

Dus nu weet ik het niet meer.. Ik kan het ook echt nérgens vinden. Heeft iemand een idee?
Ik ga morgen even bellen naar verschillende zadelmakers..

Afbeelding
Dit is de beste foto die ik ervan heb. Er zit onder de lepel, net bovenaan op het zweetblad, een 'vlakje', zoals dus bij de Kieffer Wien Pro..

Anoniem

Re: Wat is de nieuwprijs van het zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 20:58

Wat was de prijs van je zadel 2e hands? en in welke staat was het.. dan is vaak de nieuw prijs ong wel te gokken..

Alhoewel ik niet weet of de verzekering een gegokte prijs willen of echt de preciese catalogus waarden... ben bang het laatste

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 21:03

2e hands heb ik er 700 euro voor betaald. Het zadel is nu ongeveer 3 1/2 jaar oud.
Ook is het toen aangepast aan de rug van mijn paard..
Ze hebben natuurlijk ook gelijk de singel, dek, stijgbeugels&riemen meegenomen..

Tja, de precieze catalogusprijs krijg ik gewoon niet achterhaald, ik zoek al 2 dagen!
Maar het is niet hetzelfde als de Premiere France, want die hebben een ander logo..

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 21:08

Wij moesten de aankoopbonnen van de zadels aan de verzekering tonen. Is dit bij jouw verzekering niet het geval? Ik had 1 nieuw en 1 tweedehands zadel. Ik kreeg de aankoopprijzen van de overlegde bonnen van de verzekering terug!

Met de prijs kan ik je verder niet helpen! Succes!

EnelyaT

Re: Wat is de nieuwprijs van het zadel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 21:16

Omdat ik ze dus particulier heb gekocht, heb ik dus ook geen aankoopbonnen.. Ik moest de nieuwprijs opzoeken, maar die krijg ik dus nergens gevonden..