HH service met hoofdletter S!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Carolinef

HH service met hoofdletter S!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 19:51

ik heb een week of 6 geleden een paar nieuwe HH( Harry's Horse) bandages gekocht, niet bij HH zelf maar ergens anders.
Bij het eerste gebruik trapte mijn witte fjord ze al los, heb ze weer netjes vastgemaakt met het dunne klittenbandje wat eraan vast zit gemonteerd, kan gebeuren, al heb ik dat nog nooit eerder gehad bij mijn overige (allen ook HH) bandages.
Wij weer verder rijden, spring aan in galop, hoor een hoop gekraak en geflapper en paardje stop om zelf eens te kijken.
resultaat is dat de bandages over de hoefslag verspreid liggen (alleen van de voorbenen) maar de klittenbandjes om de benen heen bungelen, kapot dus.

Hmmm toch maar eens een mailtje naar HH met de vraag of dit vaker voorkomt, hoe het kan etc etc.
Netjes antwoord gehad dat het intern zou worden besproken omdat het toch niet mag gebeuren.
Niet meer bij stil gestaan, weekje weg geweest naar Gran Canaria, kom ik vorige week terug, heb ik een mailtje van HH dat het intern is besproken en dat ze mij een gratis paar nieuwe bandages opsturen, met het vriendelijke verzoek mijn HAW door te geven.

Nouja ik heb dus net mijn gloednieuwe set bandages thuis bezorgd gekregen.

Nu was ik al fan van HH, gebruik voor mijn paarden en mijzelf eigenlijk geen ander merk omdat ik prijs en kwaliteit erg goed vind,(werd laatst op ander forum fjordenwereld al benaderd met de tekst; jij bent toch van HH := ) maar deze extra super service, bevestigd voor mij dat niet alleen hun produkten, maar zeker ook hun service van hoge klasse is.

Dus service met de hoofdletter S, en dat mag zeker eens vermeld worden, bij deze dus! +:)+

Terpstra

Re: HH service met hoofdletter S!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:53

Leuk om te lezen dat ze zo'n goede service bieden en je uiteindelijk nieuwe bandages hebt gekregen. Zijn deze wel goed?

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 19:55

geen idee, maar dat gaan we gauw uitproberen, heb ze nog heen half uur geleden ontvangen, maar daar ga ik zeker wel van uit

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:55

Ah, goedzo! :D
Ik vind het inderdaad ook een prima merk! :)

Jemila

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:56

Oh, wat netjes van ze zeg! Maar ben wel benieuwd of deze bandages dan wel goed zijn. :=

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 19:58

Goed dat je het hier meld! Bedrijven/winkels die goede service leveren zijn schaars tegenwoordig, dus ze even onder de aandacht brengen is een leuk gebaar! Hopelijk zijn deze bandages wel oke. Maar dat zal ongetwijfeld!

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 20:01

Heb net ook een klaagmailtje gestuurd naar HH :o

Ben benieuwd of ik een reactie krijg

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 08:20

kijk, dat is nu eens leuk. :) Meestal lezen we posts over slechte service hier of daar, fijn dat HH het zo mooi heeft opgelost.

Moet zeggen, toen ik een paar jaar terug op zoek was naar iets welbepaalds, hebben ze mijn mails ook steeds snel en vriendelijk beantwoord. :j

Wiannaber

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:06

Inderdaad leuk om eens zo'n positief bericht te horen :D !

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 10:09

Carolinef schreef:
ik heb een week of 6 geleden een paar nieuwe HH( Harry's Horse) bandages gekocht, niet bij HH zelf maar ergens anders.
Bij het eerste gebruik trapte mijn witte fjord ze al los, heb ze weer netjes vastgemaakt met het dunne klittenbandje wat eraan vast zit gemonteerd, kan gebeuren, al heb ik dat nog nooit eerder gehad bij mijn overige (allen ook HH) bandages.
Wij weer verder rijden, spring aan in galop, hoor een hoop gekraak en geflapper en paardje stop om zelf eens te kijken.
resultaat is dat de bandages over de hoefslag verspreid liggen (alleen van de voorbenen) maar de klittenbandjes om de benen heen bungelen, kapot dus.

Hmmm toch maar eens een mailtje naar HH met de vraag of dit vaker voorkomt, hoe het kan etc etc.
Netjes antwoord gehad dat het intern zou worden besproken omdat het toch niet mag gebeuren.
Niet meer bij stil gestaan, weekje weg geweest naar Gran Canaria, kom ik vorige week terug, heb ik een mailtje van HH dat het intern is besproken en dat ze mij een gratis paar nieuwe bandages opsturen, met het vriendelijke verzoek mijn HAW door te geven.

Nouja ik heb dus net mijn gloednieuwe set bandages thuis bezorgd gekregen.

Nu was ik al fan van HH, gebruik voor mijn paarden en mijzelf eigenlijk geen ander merk omdat ik prijs en kwaliteit erg goed vind,(werd laatst op ander forum fjordenwereld al benaderd met de tekst; jij bent toch van HH := ) maar deze extra super service, bevestigd voor mij dat niet alleen hun produkten, maar zeker ook hun service van hoge klasse is.

Dus service met de hoofdletter S, en dat mag zeker eens vermeld worden, bij deze dus! +:)+

Hihi, jij bent duidelijk in de ban van bokt ;) Ik denk dat ze je gevraagd hebben je NAW gegegevens door te geven? :D

Dit is wel super van HH. Ik ben er zelf ook erg fan van. Heb een prachtig bruin hoofdstel van HH en kom al snel bij dat merk ook voor bitten ed.

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 12:41

oh ja idd typfoutje, maar men weet wat ik bedoel ;)

MarloesRixt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 18:05

Zo! Dat is service!! Deze zouden er veel meer moeten zijn. Heel fijn van HH! +:)+

Martje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 18:59

Dat was ik die vroeg van '' jij bent toch van de HH'', as in, jij bent toch helemaal fan van dat merk :D

Carolinef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-09 12:55

ja haha idd, die zin is wel blijven hangen ;)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 16:06

Dat is inderdaad een nette service, leuk om ook eens zo'n bericht te lezen terwijl mensen tegenwoordig vaak alleen nog maar klagen, en de positieve berichten achterwege laten!

paardje1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-09 20:13

Leuk! :D Ik ben ook altijd tevreden over de HH spullen! :)