Bij het eerste gebruik trapte mijn witte fjord ze al los, heb ze weer netjes vastgemaakt met het dunne klittenbandje wat eraan vast zit gemonteerd, kan gebeuren, al heb ik dat nog nooit eerder gehad bij mijn overige (allen ook HH) bandages.
Wij weer verder rijden, spring aan in galop, hoor een hoop gekraak en geflapper en paardje stop om zelf eens te kijken.
resultaat is dat de bandages over de hoefslag verspreid liggen (alleen van de voorbenen) maar de klittenbandjes om de benen heen bungelen, kapot dus.
Hmmm toch maar eens een mailtje naar HH met de vraag of dit vaker voorkomt, hoe het kan etc etc.
Netjes antwoord gehad dat het intern zou worden besproken omdat het toch niet mag gebeuren.
Niet meer bij stil gestaan, weekje weg geweest naar Gran Canaria, kom ik vorige week terug, heb ik een mailtje van HH dat het intern is besproken en dat ze mij een gratis paar nieuwe bandages opsturen, met het vriendelijke verzoek mijn HAW door te geven.
Nouja ik heb dus net mijn gloednieuwe set bandages thuis bezorgd gekregen.
Nu was ik al fan van HH, gebruik voor mijn paarden en mijzelf eigenlijk geen ander merk omdat ik prijs en kwaliteit erg goed vind,(werd laatst op ander forum fjordenwereld al benaderd met de tekst; jij bent toch van HH
) maar deze extra super service, bevestigd voor mij dat niet alleen hun produkten, maar zeker ook hun service van hoge klasse is.Dus service met de hoofdletter S, en dat mag zeker eens vermeld worden, bij deze dus!

Ik denk dat ze je gevraagd hebben je NAW gegegevens door te geven?