Levertijden, WOW zadel hoe lang?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

palham

Levertijden, WOW zadel hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 17:11

Heb midden oktober in Duitsland (woon in Duitsland) een WOW zadel besteld. Nu vertelde mijn zadelmaker (nu pas), dat het heel lang kan duren, voordat het zadel komt. Ik heb een jong paard, die net onder het zadel was en die ik dus nu alleen kan longeren en waarmee ik grondwerk doe. In principe is het niet erg dat hij een tijdje geen zadel op heeft, zodat de oude plekken van niet goed liggend zadel kunnen herstellen. Echter, ik vraag me af hoe lang ik moet wachten. Verheug me namelijk erg mijn WOW zadel. Hoe lang kan dit duren?

SkyMarian

Re: Levertijden, WOW zadel hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-09 17:30

Zover ik weet kan de levertijd afhankelijk van drukte en vakanties variëren van 6-12 weken. Uitzonderingen daargelaten :)

tinkaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-09 11:10

ik heb ongeveer 12 weken moeten wachten. Ik heb mijn zadel begin augustus besteld, en ik heb heb begin november gekregen.

palham

Re: Levertijden, WOW zadel hoe lang?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-09 13:08

Heb net met de WOW leverancier gesproken en wachttijden zijn nu tussen 3 en 4 maanden. Kan het zadel eind januari verwachten. Ga toch kijken of ik daarvoor geen passend zadel kan lenen, want dit gaat erg lang duren,