dat is niet echt het soort wat ik bedoel... moet wel luxe zijn is voor mn arabiertje
replaym
Geplaatst: 30-11-09 00:12
Ze hebben van Imperial Riding wel een hoofstel met een breede neusriem. Hier zit wel een sperriem aan, maar deze kan er wel af. Ik heb ooit voor mijn vorige paard het stukje van de sperriem (dat lusje) laten weghalen bij de schoenmaker. Het was mooi geworden, je ziet er dan niets van.
nickyu
Geplaatst: 30-11-09 00:18
wat vind je van deze ? kan de sperriem + lus van af
Ik heb denk ik wel een idee welke je bedoelt maar ik weet niet waar je die kan kopen. Anders misschien even na een schoenmaker gaan misschien kan die het wel maken?
kijk eens naar andere hoofdstellen op onze site we kunnen deze uiteraard aanpassen voor je ..
shaddy82
Geplaatst: 30-11-09 10:01
Ze verkopen ook losse platte neusriemen bij Equimatch Dan kun je zelf je hoofdstel samenstellen met eventueel een andere (sjiekere) bakstukken en frontriem Wilde ook al heel lang zo'n neusriem, maar mijn hoofdstel was verder nog in prima staat, en vond de complete hoofdstellen op de site ook net iets te eenvoudig, dus alleen de losse neuriem besteld en die eraan gemaakt (later nog een nieuw frontriempje toegevoegd en ben er nu heel blij mee) krijg je dus dit :
_Nicky
Geplaatst: 30-11-09 15:53
Passier heeft platte en brede neusriemen, Stubben trouwens ook.