Ik zoek een nieuw zadel vzh. Nu wil ik graag wat tips en jullie eigen ervaring. Ik wil niet een te duur zadel. En ik heb een Knight rider gezien weten jullie hier meer van of heeft iemand ervaring met dit merk?
De KnightRider Neptunus zou ik niet aan beginnen, maar KnightRider heeft ook leren zadels die qua prijs/kwaliteit best goed zijn.
Rambokim
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-09 21:40
Myca schreef:
De KnightRider Neptunus zou ik niet aan beginnen, maar KnightRider heeft ook leren zadels die qua prijs/kwaliteit best goed zijn.
Waarom niet?
Rambokim
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-09 21:40
Myca schreef:
Waarom niet?
Myca
Geplaatst: 02-12-09 22:23
Ik zag net dat er al een topicis over de KR Neptunus: [HAR] knightrider neptunus: kwaliteit/degelijkheid van dit zadel? Het is een laag geprijsd zadel en qua prijs/kwaliteit is hij op zich niet zo verkeerd. Nylon singelstoten vinden de meesten niet lekker en de singelstoten zitten vlak naast elkaar (geen driepuntssysteem). Ik weet niet hoe duurzaam maar als je hem voelt krijg ik niet de indruk dat hij geschikt is om lang mee te gaan. Als je er leren singelstoten aan wilt laten zetten kom je inmiddels in een prijsklasse waarin je best een tweedehands A-merk kan kopen van leer. Daar zou ik dan persoonlijk de voorkeur aan geven, maar het blijft persoonlijk met zadels. Je zou er misschien één kunnen proberen.