Rambo Waterproof Walker

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Careano

Rambo Waterproof Walker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 15:17

Hoi!

Afbeelding
"Door het unieke design van deze deken wordt uw paard warm en droog gehouden zonder de bewegingsvrijheid te belemmeren. Deze deken wordt ook veel gebruikt om het paard warm te houden wanneer er tussen twee inspanningen in aan de hand gestapt wordt. Kleur: navy."
Prijs: € 114,00

Wie heeft deze deken en wat is je ervaring? Ben er erg benieuwd naar, vind die schuurplekken altijd zo zonde! Wordt het paard niet nat tijdens de regen op de schouder? En krijgt hij geen schuurplekken aan de voorkant van de sluiting? Goed waterdicht? Kortom, prijs waard?
Ben benieuwd!
Groetjes

upendo

Re: Rambo Waterproof Walker

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:19

Ik heb de deken niet, maar hij lijkt me bij de schouder erg strak zitten.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 15:19

Ja, lijkt zo aan de voorkant he? Ben dus ook benieuwd of hij daar geen schuurplekken veroorzaakt.

trustHim

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:23

ik heb zo'n model in fleece uitvoering, heb er zelfs mee gelongeerd en bevalt prima, schouder ligt vrij dus daar schuurt het niet

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:26

Deze deken is ontwikkeld om te gebruiken in de stapmolen, dus niet om hem 24/7 mee buiten te zetten.
Bij een goedpassende gewone deken krijgt een paard overigens geen schuurplekken.

tuintje70

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 15:28

wij gebruiken deze dekens in de stapmolen dat werkt prima.

Careano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 15:29

Was ook niet van plan om haar 24/7 deze deken op te doen hoor, maar inderdaad in de stapmolen.
Eigen deken past prima, maar was gewoon benieuwd naar ervaringen hierover. Het is niet dat ze hele kale plekken op haar schouders heeft, alleen de haartjes staan af en toe de andere kant op, maar dat is geen punt ;)

Maar zoals ik hier lees dus positieve ervaringen!