MSFC

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Klompie

MSFC

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 19:25

Ik krijg over twee weken een MSFC zadelpasser op bezoek voor mijn nieuwe paard, maar nu hoorde ik dat het een beetje rommelde binnen de MSFC. :( Ik heb geen idee wat er aan de hand is maar moet ik me nu zorgen gaan maken? |(

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:30

Ik teken ook in op je vraag, want ik heb iets soortgelijks gehoord en zit nu met mijn tenen krom, omdat ik er net begonnen ben met leren...
Maar ik verwacht niet dat de kennis van de MSFC'er wegvalt als er wat mis is. De meesten werken als zelfstandigen. ;)

Wildflower

Re: MSFC

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 21:32

Ik heb hier nog niets over gehoord. Wel net een heel mooi zadel aangepast binnen gekregen met het MSFC logo.

idefix4

Re: MSFC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 11:20

Waar ik nu bang voor ben, is dat er niemand ons het fijne zal vertellen. Ik merk al dat deze vereniging een echt gesloten club is. Niemand spreekt. Het lijkt wel een sekte! :P

Klompie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-09 10:45

Ja, dat baart me juist zorgen. Ik heb de MSFC-er die bij mij gebelt, maar zij zegt dat er niks aan de hand is ""overal heb je weleens een probleempje".
Nou ja, als ze er voor zorgt dat het goed gaat komen met mijn zadel, neem ik de gok maar denk ik. 8)7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 10:55

Maar wat rommelt er dan=

grompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-09 11:39

Volgens mij zijn het juist de roddels die kwaad doen. En roddels worden meestal verspreid door mensen die jaloers zijn op het succes van een ander. Ik heb het aan een stalgenootje van me gevraagd die nu bijna klaar is met de zadelpasopleiding en ook bezig is met de zadelmakersopleiding van de msfc en laaiend enthousiast is over wat ze allemaal geleerd heeft. Als ik zie wat ze allemaal moet weten en kunnen...jeetje, petje af hoor. Denk er nu zelf ook over na om te gaan beginnen. Niet zozeer om erin te gaan werken, maar voor wat je er allemaal over je paard leert. Volgens haar is er helemaal niets aan de hand en komt het gerucht waarschijnlijk omdat de website van de msfc aangepast is. Dit stond al heel lang op de planning zei ze, zodat er geen verwarring meer is dat de school hetzelfde is als de vereniging.
Zou me dus helemaal geen zorgen maken. Want wat maakt dit nou uit met de kwaliteit van je zadelpasser die komt of er een paar misschien ruzie met elkaar hebben? Komt in de beste clubs en families voor.
Alleen'begrijp ik de opmerking van Anouk niet zo, met het lijkt wel een sekte. Je doet zelf de opleiding zeg je, kun je er maar beter mee stoppen als je het niets vind, of zie ik dat verkeerd?