Bucas smartex medium, alleen in het blauw?????

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

Bucas smartex medium, alleen in het blauw?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 09:37

In het verleden heb ik eens een bucas smartex medium gekocht voor mijn merrie, aangezien ik een hekel heb aan die saaie blauwe dekens heb ik deze in het zilver gekocht. Ze hadden deze deken namelijk in meerdere kleuren.

Nu een paar jaar later wil ik voor mijn andere paard ook dezelfde deken kopen. Kijk ik op paardendrogist.nl is de deken er alleen nog maar in het blauw!
Wie weet hoe dit zit?

pmarena

Re: Bucas smartex medium, alleen in het blauw?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:35

Mhhh , die zilveren , is dat niet een andere versie van Bucas onder een net iets andere naam ? :)

Want volgens mij is dat weer een deken die speciaal is ontwikkeld om de zon te reflecteren , en dus ook een iets andere typenaam had destijds.

Als je die bedoelt hoor :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:38

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 14:20

Die zilveren zijn de power turnouts, dat is een andere lijn dan de smartex turnouts. Op http://www.paardendrogist.nl hebben ze ze allemaal.

edit: van de power turnout hebben ze de medium niet, alleen light & all in one zie ik nu.

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-09 12:56

bedankt allemaal! Maar ik heb echt de bucas smartex medium in het zilver/grijs. Na contact te hebben gehad met de paardendrogist, hebben ze mij verteld dat bucas nog wel eens wisselt met kleuren.