Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ik heb hem ook, en mijn pony loopt er super op
of het boven de Z mag weet ik niet 
hns schreef:Waarom wil je ermee rijden? Voor de sier? Besef je wel dat, zodra hij zijn mond open wil doen, hij een onaangename druk op de neus krijgt te verduren.
hns schreef:Waarom wil je ermee rijden? Voor de sier? Besef je wel dat, zodra hij zijn mond open wil doen, hij een onaangename druk op de neus krijgt te verduren.
Je moet niet met een hoofdstel gaan rijden, omdat het mooi is. Denk er eerst over na wat het met een paard doet, alvorens je iets koopt.
Volgens mij is een MN veel vriendelijker dan een gecombineerde!
Je moet niet met een hoofdstel gaan rijden, omdat het mooi is. Denk er eerst over na wat het met een paard doet, alvorens je iets koopt.
Ze wou toch meer info erover,+ ze denkt er toch over na.*Niet flauw bedoeld maareh xD*
, een Mexicaan was de uitkomst omdat ze normaal haar mond open deed om mijn teugeldruk te vermijden.