Voor een jong meisje die de kiddy stirrups is ontgroeid zoek ik een oplossing. Als ik de beugels op het kortst zet kan ze nog net niet goed erbij. Ooit zag ik eens een soort klosjes die je op je eigen beugels kan plaatsen maar die kn ik nu helaas nergens meer vinden..... Heeft iemand een idee waar ik die kant en klaar kan aanschaffen of misschien een idee hoe ik dit zelf kan oplossen??
Ik heb gaten bijgeboord destijds en kon nog iets aan de fenders trekken. Misschien kan je kleinere beugels aan de fenders doen? Voeten mogen natuurlijk niet strak in de beugels komen, maar moet je even passen en meten wat kan nog qua opvulling. Als je ze zelf wilt gebruiken, moet het te verwijderen zijn, lijkt me. Dan wordt het wel lastig om goed vast te zetten. Geen idee van de blokjes, maar zou eens kijken of de fender nog net ietsje kan en kleinere beugels?? Desnoods engelse tijdelijk. Ik heb toen wel gemerkt dat het opeens erg hard gaat. Meneer was 10 en daarna gaat het snel.
Miryamk
Geplaatst: 26-11-09 15:53
Je kan idd aan de fenders trekken, kwam ik ook vorige week pas achter maar in mijn geval heb ik ze langer gemaakt Nu maar hopen dat mijn dochter er nog bij kan komen. Ik weet niet of het erg slecht is om iedere keer aan je fenders te trekken....
IndianVegas
Geplaatst: 26-11-09 17:30
ik weeet wel dat je een soort setje beugels hebdie je om je knop heen hangt en dat zijn kinder beugels maar waar je ze koopt? geen idee..
Wij maken altijd een slag in de beugel op de manege. Het staat niet geweldig maar het is te doen. Zeker kleine meisjes die net beginnen hebben dat nodig. Gewoon de beugelriem nog een keer door de beugel halen et voila!
Houtblokjes vastzetten met tyripjes is ook nog een optie. Hebben wij ook gedaan voor die 'kleine' van een vriendin van me (die nu 3 jaar verder is en groter dan ik ).