Welke HV polo voor mijn paard?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Midy

Welke HV polo voor mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 19:14

Ik wil binnenkort een HV polo dekje kopen, maar zit met een dilemma, welk model?
Ik heb voor dressuur een dressuurzadel, en voor het springen en buitenrijden een veelzijdigheidszadel. Nu wil ik binennkort officiel gaan springwedstrijden starten, en graag met een HV polo dekje. Maar, ik zou er ook wel mee in de bak mee willen rijden, maar ben bang dat dressuur niet lekker ligt voor springen bij een veelzijdigheidszadel? Iemand hier ervaring mee?

Mijn paard: (overigens kan je ook in mijn profiel kijken)
Afbeelding

Moderatoropmerking:
Post aangepast, het deel waarin gevraagd wordt welke kleur mooi zal staan en waarin gevraagd wordt om foto's is verwijderd. Lees aub de charter van HAR even goed door [HAR] Welkom op [HAR] Harnachement daarin wordt verwezen naar een website opgezet door een Bokker welke volledig op kleuren gericht is, kleuren vragen zijn niet toegestaan. Alle reacties hierop zijn dan ook verwijderd
Laatst bijgewerkt door Tanja op 26-11-09 15:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Niet toegestane vraag en reacties verwijderd/opmerking toegevoegd.

mcsjelle

Re: Welke HV polo voor mijn paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 20:03

Ik heb ook altijd mijn dressuurdekjes onder mijn VZH-zadel. Omdat dat een tijdelijk zadel is en daarna weer een dressuurzadel wil.
Maar zo te horen rijdt je redelijk vaak met je VZH-zadel, waarom dan geen VZH-dekje.

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 20:29

Omdat ik er ook mee onder een dressuurzadel wil rijden ;)

Doppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 18:12

Ik zou gewoon een dressuurdekje nemen. Heb een Scapa dressuurdekje onder een vzh zadel en dat past prima!

Linsey_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 18:31

Ik heb ook (bijna) altijd dressuur dekjes onder me vzh-zadel (wel ietsjes langere zweetbladen)

Tralalaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-09 20:25

Ik heb ook regelmatig een dressuur dekje onder mn VZ zadel liggen. Maakt mij niet echt uit, blijft verder ook gewoon goed liggen :)