Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Inezjj schreef:Hallo,
Ik zou graag voor mijn beste vriendin een bontjj kopen voor onder het zadel.
Maar aangezien ik niet weet welke maat zadel ze heeft, weet ik ook niet tegoei welke maat bontjj..
Ik ben van plan eentjj te gaan halen bij emmers, ze heeft een D-pony.. Kunnen jullie me helpen?
Groetjes!!
want daar staat de andere pony..Inezjj schreef:ze heeft het zadel nooit gepast, daarom dat ik een bontjj wil kopen voor haar. Zodat hare pony gene zere rug krijgt. Het zadel is wel gepast op de rug van de pony haar mama.. Ik weet het is allemaal een beetjj raar, mja ze kreeg toen een nieuw zadel voor het veulen, dus jah..
Ik denk ook dat het zoiets is van een 17,5 inch.. en het probleem is met het stiekem kijken is: het zadel ligt bij haar opa!!want daar staat de andere pony..
Maar er moet toch zo een beetjj een standaard maat zijn voor zadels voor bepaalde pony's? Je kan toch niet een zadel van een B-pony op een D-pony leggen ofzo?
Groetjes!

Inezjj schreef:jah, denk da ik dan een show bontjj koop.. Ik zal haar het zeggen van het zadel, mja blijft haar keuze eh!