ik moet een nieuw zadel hebben, zelf ben ik erg fan van phryso zadels maar heb er niet veel ervaring mee.
Hebben jullie misschien meer ervaring met zo'n zadel???
alvast bedankt
groetjes
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Vaak op wedstrijden complimenten gehad over mijn zadel.
Marnixx schreef:Ik heb al 8 jaar een phryso zadel.
Eerst op mijn pony en nu op mijn paard!
Fantastische zadels met goeie kwaliteit. Zitten echt heerlijk. Vaak op wedstrijden complimenten gehad over mijn zadel.
Je word erg goed geholpen bij het aanmeten van een zadel. (Ik moet helaas nog 11 weken wachten op mijn nieuwe zadel)

Rixt_HVJ schreef:Marnixx schreef:Ik heb al 8 jaar een phryso zadel.
Eerst op mijn pony en nu op mijn paard!
Fantastische zadels met goeie kwaliteit. Zitten echt heerlijk. Vaak op wedstrijden complimenten gehad over mijn zadel.
Je word erg goed geholpen bij het aanmeten van een zadel. (Ik moet helaas nog 11 weken wachten op mijn nieuwe zadel)
waarom moet je zo lang wachten dan??
ikke20 schreef:ik heb nu een jaar een fryso heeft ruim 3 kwart jaar geduurt voor het lekker lag en we er echt aan gewend waren maar nu een heeerlijk zadel en past prima op mn brede fries kwaliteit ook prima geen problemen mee gehad. wel met opvulservice. beetje shago mens had ik toen die ook niet echt tijd voor wilde nemen terwijl ik er toch redelijk veel voor betaalde aangezien ze naar brabant moesten komen. daarna gewoon naar eigen zadelmaker gebracht en die heeft het veel netter opgevuld

justSaar schreef:ojee nu ga ik dus iedereen tegen praten
een kennis van mij heeft een phryso zadel opmaat laten maken.
zij natuurlijk helemaal blij toen dat zadel arriveerden.
haar paard stond bij iemand in training want had o.a. rugklachten maar die waren over.
maar sinds ze weer aan het rijden was, met haar nieuwe zadel, bleven ze maar terug komen.
hebben haar trainers er naar gekeken, de leverancier meerdere malen terug geroepen voor het zadel want dat zadel bleek dus de grootte boosdoener en bleek voor geen kant goed te liggen.
ze heeft uiteindelijk de leverancier het zadel terug laten nemen om ergens anders opnieuw een zadel aan te laten meten