Ervaringen zadels Cavaletti (Tietse's Choice)

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xMK

Ervaringen zadels Cavaletti (Tietse's Choice)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 14:32

Hoi Bokkers,

ik ben op zoek naar mensen die ervaring hebben met de dressuurzadels van Cavaletti. Helaas heb ik moeten constateren dat mijn zadel niet meer past, dus ik ben op zoek naar een nieuw dressuurzadel. Ik had eerst het Legacy zadel van Tweespan, dus ik ben benieuwd of Cavaletti en het Legacy zadel te vergelijken zijn, qua kwaliteit e.d.

Hoe is de kwaliteit van Cavaletti zadels? Hoe is de service omtrent de zadels? Hoe is de pasvorm? Zitten de zadels fijn?

Dit soort dingen zou ik graag willen weten.

Ik hoop dat er mensen met ervaringen zijn, alvast bedankt!

Markst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 08:04

Hoi Hoi,

Mijn ervaringen met het zadel zijn top!!
Mijn fjordenmerrie heeft een moeilijke rug, dus was al tijden opzoek naar een goed passend dressuurzadel.
Ben uiteindelijk bij Stal murer (verkooppunt) terecht gekomen. Werd gelijk leuk en enthausiast geholpen.
Na een bezichtiging van hun zadels een afspraak gemaakt. Ze kwamen naar stal om haar rug op te meten. Proef gereden met een aantal soorten van Cavalettie. Uiteindelijk gekozen voor Tietse choice de luxe. een prachtig zadel die onwijs goed op mijn merrie ligt. Het zadel is op maat gemaakt in 2 kleuren bruin. (mijn droom).
Ondertussen is het zadel nu bijna anderhalf jaar oud en ziet er nog als nieuw uit!!!!
Soepel leer!!

Echt een topper!!!