Fleece Dekens

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

autumn08

Fleece Dekens

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 19:41

Ik ben op zoek naar een fijne zweetdeken met hals in een mooi afgewerkte versie, iemand enig idee welke aan te raden zijn? Ik heb geen idee waar te beginnen! Liefst niet al te duur, middenprijs.

Alvast bedankt :D

Splash_

Re: Fleece Dekens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 19:43

Epplejeck heeft mooie van hun eigen merk, niet zo duur en goede kwaliteit.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-09 16:17

ik heb een hh teddy fleece deken, ook erg chique. Lekker dik en het zweet komt echt op de deken te liggen, de onderkant wordt nooit nat. Veel dekens missen dit helaas.

panchosil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 20:03

Heb je ook al eens naar een cooler gekeken?
Want daar heb je ook mooie varianten in en je paard blijft er ook goed warm bij.
Sinds kort heb ik ook een cooler en ik vind die toch fijner dan een fleecedeken.
Ik heb een rambo.
Bij commercieel staan er regelmatig mensen die dekens bestellen in engeland voor mooie prijzen.

Misschien zit daar nog wat voor je tussen?

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-09 22:34

secricible schreef:
ik heb een hh teddy fleece deken, ook erg chique. Lekker dik en het zweet komt echt op de deken te liggen, de onderkant wordt nooit nat. Veel dekens missen dit helaas.

idd, blijft ook perfect zitten na een "nachtje stal", overal sluitingen en hij fungeert ook goed dus wat wil je nog meer. Zit alleen geen "hals bij", ja heel iets.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 09:33

Ik heb er 1 van Premiere met hals (Divoza), goeie prijs/kwaliteit verhouding. Zitten alleen geen singels aan!

LoisVeenings

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 20:26

Epplejeck heeft idd goede dekens, voor een niet al te dure prijs! Ze hebben ook veel merk en eigen merk dekens. Zal vast wel iets tussen zitten.
kijk anders ff op de site: http://www.ej.nl

Chique4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 20:37

Bij Agradi hebben ze vaak ook wel mooie fleece dekens voor goede prijzen. Volgens mij is er deze week ook korting op het hele assortiment :j

autumn08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-09 22:45

Bedankt voor de suggesties allemaal! :D

panchosil schreef:
Heb je ook al eens naar een cooler gekeken?
Want daar heb je ook mooie varianten in en je paard blijft er ook goed warm bij.
Sinds kort heb ik ook een cooler en ik vind die toch fijner dan een fleecedeken.
Ik heb een rambo.
Bij commercieel staan er regelmatig mensen die dekens bestellen in engeland voor mooie prijzen.

Misschien zit daar nog wat voor je tussen?

Ik weet niet precies wat het verschil is tussen een cooler/fleecedeken? Ik zoek voornamelijk een dekenvariant die ik tot zo'n 20 minuten na het rijden op kan leggen, zodat het zweet goed en snel wordt opgenomen... Ik weet niet precies wat een cooler is? Mijn pony is namelijk niet geschoren maar heeft een flinke manenpartij, waardoor zijn nek en het gedeeltje waar het zadel heeft gelegen toch al flink nat worden... en nu duurt het vaak even voordat ik hem droog heb, soms gaat er alweer een staldeken op terwijl hij nog iets nat is.

De HH Teddy fleece leek me inderdaad wel wat, alleen heeft deze een vrij korte hals?!
Laatst bijgewerkt door autumn08 op 17-11-09 22:46, in het totaal 1 keer bewerkt

maaike2800

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 22:46

heb een mooie gekocht bij fiona's ruitersport, 28 euro, bevalt goed

zilano

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 23:39

Er is nu een bruine fleecedeken met hals in de aanbieding bij paardenboulevard (http://www.paardenboulevard.nl).
Deze is lekker dik en heeft drie buiksingels en beenuitspringen voor een super pasvorm. De hals loopt helemaal door tot aan de oren.
Hij kost nu 47,50

autumn08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-09 00:04

Ik heb toch besloten ook in mijn fleecedeken te investeren en het op een Eskadron fleece gewaagd, ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit!

Ik koop meestal liever 1 artikel waar ik dan heel wat seizoenen mee vooruit kom... Hopen dat deze goed gaat bevallen! :) Als de kwaliteit in verhouding is tot de prijs vind ik het prima.

Iemand ervaring met deze dekens?

noviceh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-09 00:56

Ik ben zeer tevreden over de Harry's Horse fleecedeken met hals. Goeie kwaliteit, niet te duur, mooie pasvorm en de deken doet zn werk goed.