[WN] Handige opbergkast

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Kirrr

Handige opbergkast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-09 13:14

Hallo iedereen,

ik vraag het bij Western en niet gewoon op algemeen omdat de dekens/pads/blankets van western ruiters toch enigsinds anders zijn dan die van dressuur/springen/.. noem maar op.
Ik sukkel al jaren met de inrichting van mijn kast op de manege, maar nu heb ik belist er iets aan te doen, maar ik vroeg me af of er hier mensen waren die handige tips of voorbeelden hebben voor een kast voordat ik zelf aan de slag ga.

Ik rij verschillende paarden voor verschillende mensen en heb dus ook verschillende hoofstellen, verschillende bitten en verschillende pads en blankets. Maar ook vooral de been bescherming raakt constant door elkaar en ik ben er telkens wel 1 van de 6 stuks kwijt, of ik vind mijn bandages niet terug. Ik ben nu eenmaal niet erg ordelijk en wil daarop men kast aanpassen (heb al geprobeert mezelf te veranderen maar dat blijkt niet te lukken).

Wat hebben jullie trouwens qua verlichting hangen in jullie kast, want s'avonds is het toch altijd erg donker bij ons tussen de kasten.

Groetjes

alyel

Re: Handige opbergkast

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:26

In de blokker ofzo kan je van die "hanglampjes" vinden. Die werken op batterijen en kan je vanboven of aan de zijkant aan een haakje hangen. Gewoon klikken en je hebt licht :-)

Je kan misschien een schoendoos,of een plastikke doos gebruiken om uw bandages in te leggen.
Langs de kanten kan je dan verschillende haakjes bevestigen voor uw kopstukken, en tegen de achterwand kan je misschien een "rek" bevestigen om uw blankets over te hangen?

Hoeft trouwens allemaal niet veel te kosten :-)

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-09 18:30

Wat ook wel handige verlichting is voor in de kast is een koelkastverlichting. Gewoon van een defecte koelkast ofzo. (moet de verlichting natuurlijk wél werken :P ) Maar die gaat dus aan zodra je de deur open doet en weer uit als je hem dicht doet (mits je hem goed bevestigd uiteraard :D )