Ik zit erover te denken om de GPG veiligheidsbeugels aan te schaffen. Nu kan ik nérgens vinden tot welk gewicht ze kunnen dragen. Op de site staat dit er niet bij, alleen dat er verschillende losse adapters zijn (tot 70 kg en tot 110 kg). Al een tijd geleden een email gestuurd voor informatie, maar nog steeds geen reactie, ook niet na een tweede mail. Weet iemand tot welk gewicht de veiligheidsbeugels gaan? Ik ben helaas zwaarder dan die 70 kg!
ik heb gewoon GPG beugels gekocht, volgens mij stond er niks bij qua gewicht. maar ik ben met kleding enz ook boven de 70 maar die veren houden het prima! ik heb ze toendertijd 2e hands gekocht en na 4 jaar was een veer kapot. ik heb toen zelf een veer gemaakt. heb daarna nog een 2e paar gekocht, werkt allemaal prima! je kunt zelf idd verstellen hoe ze veren... en hoe losser je ze draait/meer vering hoe sneller ze waarschijnlijk kapot gaan. maar het is in die 4/5 jaar da tik ze heb maar 1 gebeurd en dat waren nog 2e hands ook
Ik weeg zeker meer dan 80kg en gebruik ze voor SGW's. In de 4 jaar dat ik ze heb, is er 1x een veer kapot gegaan. Dat vind ik aanvaardbaar gezien de krachten die erop komen bij afsprongen ed.