Harry's Horse 3 in 1 beschermers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Wildflower

Harry's Horse 3 in 1 beschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-09 16:57

Wie heeft er ervaring mee en welk type raden jullie het meest aan en valt de full van de dressuurbeschermers voor de voorbenen groot of klein.

Ik wil deze beschermers evt voor een paard met een schieffel is de bovenrand daarvoor zacht genoeg maar geven ze wel genoeg steun?

Hieronder wat info over de drie type die HH heeft :

Neoprene beenbeschermer
Met 4 klittenband sluitingen die goed hechten. Een stevige beschermer die voor vele disciplines geschikt is. Kleur zwart.

Neoprene-memoryfoam beenbeschermer
Deze beenbeschermeer is uniek! Door de memory foam kan men deze beschermers voor diverse paarden gebruiken, doordat de foam de vorm aanneemt van het been krijgt men een custom made fit voor ieder paard, waardoor een optimale bescherming ontstaat. Indien men met meerdere paarden op een wedstrijd uitkomt kan men met een set volstaan. Deze solide beschermers hebben 4 klittenband sluitingen die goed hechten! Kleur zwart.

Dressuurbeschermer 'Air'
Zeer luxe neoprene beenbeschermer ontwikkeld voor de dressuursport. Beschermer is vervaardigd van 6 mm neoprene met 'Air'-perforatie. De beschermers voor de voorbenen zijn voorzien van vier straps met reflecterende pullers, de beschermers voor de achterbenen met vijf straps. Kleur zwart en wit, maten Cob en Full.

http://www.allesvoorjepaard.nl/beenbeschermers.htm

Wildflower

Re: Harry's Horse 3 in 1 beschermers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-09 20:19

Niemand?

Ik heb inmiddels maar de Air dressuurbeschermers voor mijn paard zijn voorbenen besteld.