Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Die dekjes zijn erg fijn, maar ze kosten wel wat. (Om en nabij de 60 euro.) magda_90 schreef:cube schreef:Ik vraag me dus altijd af waarom die lusjes zo kort zijn.. Waar doe je die aan vast dan? Ik vind het juist niet handig en laat de pad dus los liggen. Hyppo heeft ze ook.
Je bevestigt ze aan de oogjes die voor op je zadel zitten (waar je ook het borsttuig aan vastzet).
die komen aan de onderkant eruit. BopjeBo schreef:HH dekjes zijn qua pasvorm afgekeken van Stubben dekjes, en uitgevoerd in de zelfde materialen als Anky en PK pads.
Ik had zelf ooit ook Stubben, maar deze sleten wel heel erg snel bij de singelstoten, is gewoon katoen. Anky pads zijn erg mooi en ideaal in vochtopnemende/drogende eigenschappen, maar recht dus qua vorm volgt het de ruglijn niet. De lange lussen aan zadels bevestig je aan de singelstoten, maar door de kleine lusjes die Stubben als eerste had waren zo fijn omdat het direct aan de zadelboom ring bevestigd kan worden, met weinig ruimte om weg te zakken op de schoft, iets wat de langere lussen wel kunnen. De HH pads zijn een combinatie van de beste eigenschappen, en de prijs is ook nog eens de helft dan wat de andere kosten.