K zie deze steeds meer op ebay voorbij komen, en wil graag een nieuwe gewone sleezy (van mond tot schoft ongeveer)... Maar vraag me af of dit meerwaarde heeft?
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Ik doe liever een sleezy om tot schoft en dan een dekentje erop. Dan blijven de haren mooier liggen. Een sleezy zit strakker en trekt de haren soms de verkeerde kant op.
dan zouden ze namelijk wel wat langer dan `even` op moeten liggen
Als je trouwens toch een nieuwe nodig hebt dan weet ik wel een leuk adresje voor je, IJp op bokt heeft deze zaak: http://www.paard-en-naald.nl/ Staartzakken en sleezy's in alle maten en kleuren die jij wil

spicegirl schreef:weet waar je aan begint!
ik had mn paard verleden winter toen het zo koud was een tijd een sleazy om. dat kostte me dr manen.ze vielen compleet uit,vanaf de haarwortel. nu zijn ze nog niet de helft van wat ze waren...
Hoe minder, hoe makkelijker staartjes maken
zij schreef:staartjes plat leggen? je bedoeld de manen ofzo?
ik vond ze qua model ideaal tegen zomereczeem, maar kwam er al snel achter dat ze daar niet voor gemakat zijndan zouden ze namelijk wel wat langer dan `even` op moeten liggen
alvast sorry daarvoor
HANKS_WHITE schreef:even een beetje een afwijkende vraag...alvast sorry daarvoor
ik het het probleem dat ik het vermoeden heb dat de sleezy (lycra) die ik heb erg strak rond de keel zit
of is dat maar een idee?? ziet dat er altijd zo strak uit?? hij lijkt er geen last van te hebben maar ik heb m toch maar afgedaan![]()
is zo eentje vanaf de neus, met een borststuk.