Mijn paard is negen jaar. Heeft een mooie rechte rug. Nu hebben we vandaag zadels gepast. Er was een zadel die paste perfect. Ze liep er goed onder was meer voorwarts. Zij gaf mij de indruk dat ze het zadel prettig vond.
Het zadel is een Stübben scandica dl vzh.
Het zadel is nog al prijzig.
Ik overweeg om dit zadel te nemen.
Wil graag jullie mening horen over stubben zadels.
Is het een verantwoord zadel voor en relatief jong paard.
Is de prijs in verhouding tot de kwaliteit.
Basb
Leonieke
Geplaatst: 08-11-09 18:18
Super fijn zadel. Iets harder dan de Maestoso, maar nog steeds een heerlijk zadel hoor!! Stubben is sowieso een geweldig merk. Absolute topkwaliteit.
Als het zadel goed op je paard ligt en ze er goed mee kan bewegen zal ik zeker tot aanschaf over gaan!!
Goede zadels van uitmuntende kwaliteit.\\Je uitspraak begrijp ik niet, je paard is 9 jaar en is dus zeker uitgegroeid, verder zou je bij kleine veranderingen de kussens kunnn laten aanpassen.
Vind Stübben topzadels, maar 1 maartje: ze hebben een wat ronde boom en dat past niet op alle paarden, mn als ze een rechte rug hebben. Onze merrie heeft dito een rechte rug en daar lag een Stübben (Tristan) toch niet helemaal oké op, ondanks dat het wel heel goed oogde in 1e instantie.
Basbokito
Geplaatst door de TopicStarter: 08-11-09 20:20
Hallo
Dank jullie wel voor je snelle reacties. Op het internet ander forums kan ik ook ngeen slecht dingen vinden over stubben zadels.