voor mijn dochter haar paard die strakt naar een nieuwe plek gaat verhuizen en dan veel buiten staat ben ik op zoek naar een nieuwe niet te dure waterdichte winter deken met halve hals. nu kwam ik op deze site waar er leuke dekens opstaan en niet zo duur. heeft iemand ervaring met deze deken en deze site? http://www.nikahorseproducts.nl/dwinteraspen.html ik heb belangstelling in deze deken. ben dus benieuwd naar de pasvorm en of hij echt goed waterdicht is.
Casarell
Geplaatst: 07-11-09 10:08
Ik heb er ooit een vliegendeken gekocht. Was erg stug materiaal, en trok scheef.. kon me niet voorstellen dat hij het een fijn ding vond.
Voor low budget helemaal niet verkeerd, maar ik heb liever goed spul.. ieder zijn keuze..
inge1968
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-09 10:20
goedkoop hoeft natuurlijk niet altijd slecht te zijn vandaar hier mijn vraag wil best meer geld uitgeven als het maar een goede deken is.
Zij helpt je via de mail ook de juiste maat voor je paardje te vinden, goede service dekens zijn ook een a twee dagen na bestelling al binnen
inge1968
Geplaatst door de TopicStarter: 07-11-09 18:27
ik heb vanavond de deken besteld met halve hals en ook maar meteen een mooie zweetdeken met halve hals erbij voor na het rijden of als het heel koud word zoals vorig jaar voor onder de winterdeken. ben heel benieuw hoe de dekens zullen zijn. word vervolgt.....
vriendin van mij heeft dar een deken gekocht een outdoor 100 gram, maar deze deken regen echt mega door
Silly1972
Geplaatst: 07-11-09 19:56
Mail sturen naar, ze garandeert 100% waterdichtheid, krijg je vast een andere. Of heeft je vriendin de deken gewassen? Dan zijn ze niet goed waterdicht meer nl, geen enkele deken