Ik kan waarschijnlijk van iemand een heel mooi premiere zadel overnemen. Het is een fijn dresuurzadel, paar jaar oud (weet niet exact hoeveel) en hij is in nette staat. Zadel is erg zacht, mooie pasvorm en een diepe zit. De nieuwprijs was volgens de eigenaar 2200 euro. Wat is dit zadel nog waard? Hoop dat iemand hier wat verstand van heeft.
Groetjes Chantal
Tat_jana
Geplaatst: 02-11-09 14:22
foto's zullen opzich wel handig zijn aan de hand daarvan kun je beter bepalen. is het zadel nog goed opgevuld en niet scheef ?
criollolover
Geplaatst: 02-11-09 14:24
dat is erg moeilijk te schatten zo. is de boom nog goed? hoe zijn de kussens? hoe ziet de buitenkant eruit? het is ook maar net wat de gek er voor geven wil. een zadel kan wel een bepaalde waarde hebben maar het is altijd de vraag als je dat bedrag er wel voor kunt krijgen
Tat_jana
Geplaatst: 02-11-09 14:27
welk type zadel is het ? ik heb ze tot nu toe namelijk nog niet duurder gevonden dan 875 euro
ik heb zelf een 3e hands premiere dresuur zadel voor 450 euro. maar dat is ook beetje een vrienden prijs geweest. dus heb eigelijk geen idee. maar ben wel benieuwd.
_Deco_
Geplaatst: 02-11-09 19:37
2200 euro? Laat me niet lachen.. Ik heb er anders ook nog wel 1 voor je te koop. Die hoeft echt niet voor 1000 euro weg Zadel is een krap jaartje gebruikt. Check mijn berichten..
Voor dit soort vragen hebben we het centrale topic, zie: [HAR] [Centraal] Taxatie topic Harnachement Lees de regels van dat topic eerst goed door en plaats dan volgens de regels van dat topic je vraag daar. Hier nu een slotje.