Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:Duct tape (ook wel duck tape genaamd) is een zelfklevend en waterdicht soort plakband op textielbasis.
Duct tape is olie- en waterbestendig en hierdoor geschikt voor noodreparaties. Deze vorm van plakband is ook geschikt voor niet-permanente ophanging van iets, en het nog makkelijk los kunnen maken van het oppervlak, door vaak geen plak- en kleefresten achter te laten. Het is praktisch in gebruik doordat het in de lengterichting erg sterk is, maar toch makkelijk af te scheuren in de breedterichting.

en niet omdat mijn paard ze sloopt ...
Regendekens e.d zijn succesvol geplakt 
Daf schreef:Hier ook het probeel van kapotte dekensen niet omdat mijn paard ze sloopt ...
Stalgenootje en ik hebben een geweldig iets ontdekt: http://www.tear-aid.nl/ voordeel is nl dat het zelfklevend is en doorzichtig, dus je hebt niet een deken vol met verschillende kleuren plaksels.
Heb alleen van de week ontdekt dat het niet blijft plakken of wat ruwere stof, zoals mijn bucasdekenRegendekens e.d zijn succesvol geplakt
Wil nog een repairsetje halen van Rambo: Horseware Rambo stormsure reparatie oa te koop bij Divoza. Begreep van een winkel hier dat ze dit nu ook hebben met stukjes stof erbij.
Daf schreef:Setje is € 10,- bij de Paardendrogist.
Maar vind het wel rigoreus dat ik dan eerst het gat groter moet maken.